تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805135619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخرانی بشار اسد در پارلمان جدید: اقدام سوریه دنیا را غافلگیر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: سخرانی بشار اسد در پارلمان جدید: اقدام سوریه دنیا را غافلگیر کرد بین الملل > خاورمیانه - رئیس جمهور سوریه گفت از ایران و روسیه برای پایداری موضع گیری هایشان تشکر می کنیم و به عملیات قهرمانانه مقاومت لبنان در سوریه درود می فرستیم.

لطفا منتظر بمانید...

        به گزارش خبرآنلاین، واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه گزارش داد؛ بشار اسد در آغاز سخنرانی خود در جمع نمایندگان مجلس جدید این کشور آغاز ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد سوریه رمضان سال آینده ثبات خود را بازیابد.

رئیس جمهور سوریه خاطرنشان کرد : از ایران و روسیه برای پایداری موضع گیری هایشان تشکر می کنیم و به عملیات قهرمانانه مقاومت لبنان در سوریه درود می فرستیم.

بشار اسد گفت ملت سوریه بار دیگر جهانیان را با مشارکت گسترده در یکی از انتخابات ملی و قانونی مهم [ مجلس ] غافلگیر کرد و به جهانیان پیام روشن داد مبنی بر اینکه هر قدر بر فشارها افزوده شود به استقلال خود پایبند تر است.
اسد گفت این مجلس با مجالس سابق متفاوت است. رأی دهندگان در این دوره نامزدهایی را برگزیدند که از عمق رنج و محنت و در عین حال از روی سخاوت آمده اند.
اسد خاطرنشان کرد: مذاکرات عملی تاکنون آغاز نشده است. عاملان توطئه ضد سوریه پس از ناکامی توطئه های تروریستی شان، به ضربه زدن به قانون اساسی سوریه و ایجاد هرج و مرج در کشور امیدوار بودند. مشارکت گسترده مردم در انتخابات پارلمانی حامل این پیام روشن برای جهان بود که هرچه فشارها تشدید شود، پایبندی ملت سوریه به حاکمیت ملی کشور بیشتر خواهد شد.
اسد افزود: کشمکش های بین المللی زمینه ساز کشمکش های منطقه ای شد و تاثیر مستقیم بر منطقه به ویژه سوریه داشته است.

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد حامیان گروه های تروریستی در سوریه به دنبال تقسیم طایفه ای این کشور هستند.
بشار اسد گفت: بعضی از کشورها تصور می کنند هیئت سوریه با تجربه نیست، اما آنها یا تازه کار هستند یا تجربه سیاسی ندارند. هیچ کسی به سند اصولی که در مذاکرات برای حل بحران ارائه کردیم، پاسخ نداد. عده ای تلاش می کنند با فراتر رفتن از این سند، سخنانی را درباره نقاط مشترک بین دو طرف مطرح کنند. اصول ما اجازه نمی دهد هر طرفی هر چیزی را که می خواهد در مذاکرات مطرح کند. هر چیزی که خارج از چارچوب اصول تعیین شده باشد، خارج از چارچوب بحث خواهد بود. بیانیه کنفرانس ژنو 2012 بر حفظ حاکمیت سوریه تاکید می کند و خواستار تشکیل هیئت انتقالی می شود که با مفهوم اول در تناقض است. هیچ طرفی برای مذاکره پیدا نکرده ایم. بعضی از کشورها که پیشنهادهایی را براساس حفظ تمامیت ارضی سوریه مطرح می کنند، به دنبال تفرقه افکنی طایفه ای بین ملت سوریه هستند. اصطلاحات مربوط به مسایل طایفه ای بخش مهمی از سخنان کشورهای حامی تروریسم را به خود اختصاص می دهد. نظام طایفه ای ، فرزندان یک کشور را به دشمن و رقیب یکدیگر تبدیل می کند.
اسد افزود: طرح آنها سلطه تروریسم بر سوریه و میانه رو معرفی کردن تروریست های وابسته به خارج بود. بعضی از طرف ها در مذاکرات ژنو وابسته به واپسگراترین کشورهای جهان هستند. غرب حاضر به پذیرفتن شراکت با هیچ کشور یا طرفی در منطقه نیست و این مسئله عامل بروز بحران های فعلی است.
وی گفت: حلب گورستان رویاهای اردوغان خونخوار خواهد بود.
اسد افزود: نظام فاشیستی اردوغان، پس از ناکامی توطئه تروریستی اش، بر حلب متمرکز شده است. ترکیه به صورت علنی تروریست ها را از مرزهای خود به داخل سوریه اعزام می کند. فتنه انگیزی بین سوری ها با وجود تلاش عده ای در این باره به نتیجه نخواهد رسید.
رئیس جمهور سوریه افزود: اوضاع کشور اکنون باثبات تر از گذشته است. اراده ما برای ریشه کنی تروریسم به معنای آن نیست که به روند سیاسی باور نداریم. بحران در سوریه جز با ریشه کن شدن تروریسم و آزادسازی سراسر خاک سوریه پایان نخواهد یافت.
وی گفت: هر نوع روند سیاسی که با مبارزه با تروریسم آغاز نشود و همزمان با این مبارزه ادامه پیدا نکند و به نتیجه نرسد، بی معنی است و به نتایج مناسب نخواهد رسید.
اسد افزود: همانطور که تدمر و پیش از آن بسیاری از مناطق سوریه را آزاد کردیم، سراسر خاک کشور را آزاد خواهیم کرد و گزینه ای جز پیروزی در برابر ما وجود ندارد. ملت سوریه در زندگی و شهادت با یکدیگر برادر هستند و هیچ تفاوتی بین آنها نیست. انفجارهای تروریستی نتوانست بین ملت سوریه تفرقه ایجاد کند.
وی خاطرنشان کرد: مشکل لیره سوریه در درجه اول مربوط به ضعف اقتصاد است و مجلس و دولت باید به دنبال طرح توسعه اقتصاد باشند.
 رئیس جمهور سوریه گفت: ما فداکاری های مقاومت ملی لبنان را برای مبارزه با تروریسم فراموش نخواهیم کرد.
بشار اسد خطاب به ارتش سوریه افزود: در برابر قهرمانی های شما سر خم می کنیم و به شما می گوییم که پیروزی قطعی است. جنگ ما ضد تروریسم ادامه دارد و تا زمانی که تروریسم ریشه کن نشود، خونریزی ها متوقف نخواهد شد.
اسد خاطر نشان کرد: اقتصاد سوریه با وجود فشارها و محاصره، همچنان مقاومت می کند. آتش بس نتایج سیاسی به همراه داشت و اجازه داد تلاش های سیاسی بر تحقق موفقیت های میدانی متمرکز شود. طرف مقابل از همان ابتدا تعیین پیش شرط را آغاز و حمایت از تروریست ها را علنی کرد. آنها مانع از موفقیت تلاش ها برای توقف عملیات جنگی شدند. رسانه های خارجی تلاش می کنند ما را به پذیرفتن قانون اساسی طایفه گرایانه که مقدمه تجزیه سوریه است راضی کنند. به کشورهای حامی تروریسم اجازه نخواهیم داد سوریه را به پرتگاه بیاندازند. 31050
دانلود

کلید واژه ها: سوریه - بشار اسد -



لینک را کپی کنید دانلود


سه شنبه 18 خرداد 1395 - 16:58:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن