تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820510015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری مناجات خوانی شب های ماه رمضان‌ در رواق دارالهدایه حرم رضوی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برگزاری مناجات خوانی شب های ماه رمضان‌ در رواق دارالهدایه حرم رضوی
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در شب های ماه رمضان،‌ ویژه برنامه مناجات خوانی در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

برگزاری مناجات خوانی شب های ماه رمضان‌ در رواق دارالهدایه حرم رضوی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجلال حسینی با  گفت‌:‌ طبق سال های گذشته برنامه «مناجات خوانی» در رواق دارالهدایه در طول شب های ماه مبارک رمضان به جز شب های لیالی قدر، برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان،‌ زائران و مجاوران زیادی تا نزدیک سحر از برنامه های حرم امام رضا(ع) بهره مند می شوند، اظهار کرد:‌ ویژه برنامه های باشکوه مناجات خوانی با حضور خیل عظیمی از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از ساعت 12:30 بامداد با قرائت قرآن آغاز می شود و در ادامه ذاکران و مداحان خاندان عصمت و طهارت به قرائت زیارت جامعه کبیره،‌ ابوحمزه ثمالی،‌ مناجات امیرالمومنین در مسجد کوفه و ... می پردازند.
حجت الاسلام حسینی اعلام کرد: پاسخگویی به سوالات شرعی،‌ اجرای برنامه های حلقه معرفت،‌ سخنرانی در اماکن متبرکه،‌ مدیحه سرایی و بیان احکام برخی از برنامه معاونت تبلیغات آستان قدرس رضوی در شب های ماه مبارک رمضان به شمار می رود که برای زائران و مجاوران بارگاه امام هشتم(ع) تدارک دیده شده است.
به گفته معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، خدمات فرهنگی به اردوها و کاروان‌های زیارتی با محوریت رواق‌دارالهدایه، در پاسخ به نیاز گروه‌های مخاطب در حرم مطهر و ترویج فرهنگ و آداب صحیح زیارت و گسترش معارف اهل‌بیت(ع) در بین زائران حریم رضوی ارائه می شود.


لینک


۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن