تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819513546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحیمی: با آمادگی نسبی به جام جهانی می رویم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
رحیمی: با آمادگی نسبی به جام جهانی می رویم
رحیمی: با آمادگی نسبی به جام جهانی می رویم ملی‌پوش وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد گفت: کمی نگران آسیب‌دیدگی زانوی مصدومم هستم که امیدوارم در جام جهانی آزارم ندهد.


به گزارش فرهنگ نیوز، حسن رحیمی در آخرین تمرین تیم ملی کشتی آزاد پیش از سفر به آمریکا برای حضور در جام جهانی، گفت: تیم‌های آمریکا، گرجستان و روسیه نفرات خوبی را به این مسابقات خواهند آورد و با توجه به میزبانی آمریکا، امیدواریم بتوانیم قهرمانی دوره گذشته را تکرار کنیم.

وی ادامه داد: البته در اوج آمادگی نیستیم چرا که نیازی هم برای این آمادگی نیست و با آمادگی نسبی در جام جهانی به میدان می‌رویم؛ در حال حاضر در تمرینات قدرتی و استقامتی هستیم و با این شرایط و با توجه به تک کشتی بودن مسابقات و برگزاری رقابت‌ها در 2 روز می‌توانیم روی تشک برویم.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: من هم تلاش می‌کنم بهترین کشتی‌هایم را در جام جهانی بگیرم البته کمی نگران آسیب دیدگی زانویم هستم که امیدوارم آزارم ندهد.

حسن رحیمی گفت: جام جهانی می‌تواند به عنوان یک تورنمنت تدارکاتی میدان خوبی برای موفقیت در مسیر المپیک باشد که امیدوارم بتوانیم کشتی‌های خوبی بگیریم چرا که گروه سختی داریم بخصوص در وزن من تیم‌های آمریکا، روسیه و گرجستان نفرات خوبی را آورده‌اند. در مدت باقیمانده تا المپیک هم تلاش می‌کنم به اوج آمادگی برای موفقیت در این مسابقات برسم.

منبع: فارس


95/3/18 - 08:37 - 2016-6-7 08:37:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن