تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821015382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در ماه رمضان؛ محافل بزرگ قرآنی در قم برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


در ماه رمضان؛ محافل بزرگ قرآنی در قم برگزار می شود استان‌ها > قم - مدیر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم از برگزاری محافل بزرگ انس با قرآن با محوریت مساجد و بوستان های شهری در ماه رمضان امسال خبرداد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، رسول موسویان نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری دو نهاد شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در برگزاری نمایشگاه قرآن ماه رمضان قم گفت: این همکاری نمادی از رویکرد اقتصاد مقاومتی در جلوگیری از هدررفت بیت المال است.
وی افزود: امسال سعی شده است برای سلایق مختلف، برنامه‎های مختلفی داشته باشیم؛ بخش کودک و نوجوان با حضور 5 کارشناس همزمان، خدمات مناسبی به این قشر ارایه می‎کند و کمک خاصی به ترویج فرهنگ قرآنی خواهد کرد؛ بخش هنری این نمایشگاه نیز از تنوع بسیار خوبی برخوردار است.
مدیر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم گفت: در بخش نرم افزاری بهترین نرم افزارهای این حوزه در این نمایشگاه ارایه می شود؛همچنین در همین راستا بازارچه مناسبی نیز ایجاد کردیم که عمده محصولات تولید شده در کشور را عرضه خواهد کرد.
وی اظهارکرد: با همکاری شرکت ناشران، موسسات، منشورات متنوعی در این عرصه نیز ارایه خواهد شد؛ نشست‎های علمی نیز در فضای نمایشگاه برگزار می‎شود؛ با توجه به ظرفیت کتاب کودک و نوجوان، غرفه‎های کودک و نوجوان در فضای مناسبی بیرون از ساختمان نمایشگاه دایر شده است که جذابیت خوبی برای کودکان و نوجوانان دارد.
مدیر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم اظهارکرد: حضور رسانه‎ها، از جمله شبکه قرآن، شبکه استانی قم، شبکه هدهد و شبکه معارف و رسانه‎های استان قم از جمله ظرفیت هایی است که امسال ایجاد شده است.
موسویان نژاد بیان کرد: ایستگاه‎های فرهنگی در سطح شهر با توزیع 100 هزار محصول فرهنگی ویژه ماه رمضان دایره شده است؛ امسال تلاش شد که توزیع عادلانه ای از ارایه محصولات داشته باشیم که در همین رابطه سطح شهر بوستان‎هایی را فعال خواهیم کرد.
وی به برگزاری جشنواره عکس موبایلی نیز در سطح قم اشاره کرد و گفت: در همین رابطه جشنواره‎های بوستانی رمضانی قم با عنوان برکت نیز در سطح شهر برگزار می‎شود؛ همچنین تلاش شده است که توزیع افطاری.در این ایستگاه‎ها از پنجم تا 25 ماه رمضان انجام شود؛ در همین راستا نیز ایستگاه‎های ورزشی در بوستان‎‌های علوی، بنیادی، شهروند و شهریار دایر می‎شود.
موسویان نژاد بیان کرد: با همکاری با دبیرخانه کانون‎های فرهنگی مساجد طرح 30 محفل در 30 مسجد در 30 شب در سطح قم برگزار می‎شود و برنامه قرآنی مشق عشق در بوستان شهدای آذر است که با همکاری پایگاه مسجد النبی(ص) در بوستان شهدای آذر اجرا خواهد شد.

کلید واژه ها: استان قم -




دوشنبه 17 خرداد 1395 - 17:11:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن