تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806771585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۰ ابر خودروی جهان در کجا ساخته می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
۱۰ ابر خودروی جهان در کجا ساخته می شوند

خودرو


شناسهٔ خبر: 3677955 - دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
دانش و فناوری > فناوری های نوین

۱۰ ابرخودروی برتر جهان به دور از کارخانه های اصلی خود و در نقاط مختلف جهان تولید می شوند. به گزارش خبرگزاری مهر، ابرخودرها بعنوان بهترین محصولات شرکت های خودروسازی محسوب می شوند. این اتومبیل ها دارای سرعت بالا، مواد شگفت آور، زیبا و با فناوری پیشرفته تولید می شوند. از این رو معمولا شرکت های سازنده ابرخودروها، محصولات خود را در مکانی دیگر به دور از کارخانه اصلی خود تولید می کنند. در اینجا به معرفی ۱۰ مکان تولید ابر خودورهای برتر جهان به شرح ذیل می پردازیم: ۱. ابرخودرو Acura NSX که متعلق به شرکت خودرو سازی Acura ژاپن است اما در مرکز « Performance Manufacturing Center » اوهایو در آمریکا تولید می شود.

۲. ابرخودرو Ford GT نه تنها زیبا بلکه از موادی ساخته شده که دارای فناوری پیشرفته هستند. این خودرو دارای موتور توربوی دوقلوی EcoBoost V۶ است که قدرت موتور آن را به بیش از ۶۰۰ اسب بخار افزایش می دهد.  Ford GT در شهر «آن تاریو» کانادا ساخته می شود.

۳. ابرخودروی Koenigsegg سوئدی و تمرکز این شرکت بر روی سرعت و مهندسی اتومبیل است. در واقع این شرکت به عنوان دپارتمان بزرگ شرکت «ولوو» به حساب می آید. ابرخودرو Koenigsegg در یک آشیانه در فرودگاه قدیمی شهر «آنگل هولم» سوئد تولید می شود.

۴. ابرخودروی Lykan Hypersport که خودرویی بسیار گران قیمت و پر سرعت است در دوبی توسط شرکت W Motors تولید می شود. قیمت این خودرو ۳.۴ میلیون دلار و مهندسین فرانسوی، ایتالیایی و لبنانی در ساخت آن مشارکت دارند. رسیدن به سرعت صفر تا ۶۲ مایل بر ساعت توسط این ابرخودرو ظرف ۲.۸ ثانیه صورت می گیرد.

۵ و ۶. ابرخودروی «لامبرگینی هاراکانا» در ایتالیا و Audi R۸ در آلمان تولید می شود اما موتور هر دو خودرو در مجارستان ساخته می شود.

۷. ابرخودروهای Techrules AT۹۶ و GT۹۶ TREV در شهر «پکن» چین تولید می شوند و دارای قدرت موتور ۱۰ هزار و ۳۰ اسب بخار هستند. در این ابرخودروها ۶ موتور الکتریکی وجود دارد که کمک می کند سرعت آنها به ۲۱۷ مایل بر ساعت برسد. ابرخودروی AT۹۶ با سوخت هواپیما و GT۹۶ هم با بنزین معمولی حرکت می کند.

۸. خودروی Porsche ۹۱۸ جدیدترین محصول هیبریدی شرکت پورشه در تولید ابرخودرو محسوب می شود. این خودرو دارای قدرت ۸۸۷ اسب بخار است.  Porsche ۹۱۸ بر خلاف ۹۱۱ در  «اشتوتگارت» تولید نمی شود و محل ساخت آن در شهر «زوفن هازن» آلمان است.

۹. ابرخودروی McLaren P۱ به عنوان پرسرعت ترین محصول شرکت انگلیسی McLaren شناخته می شود. ابرخودروی McLaren P۱ در منطقه ای با نام Woking در انگلیس که دارای جمعیت کمی است، تولید می شود.

۱۰. ابرخودروی بوگاتی ویرون (Bugatti Veyron) در آلمان توسط مهندسین شرکت خودرو سازی «فولکس واگن» آلمان طراحی و تولید می شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن