تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819753996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میدان امام‌خمینی ارومیه به میدانگاه آئین‌های ملی مذهبی تبدیل می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: علی نقی‌پور خبرداد: میدان امام‌خمینی ارومیه به میدانگاه آئین‌های ملی مذهبی تبدیل می‌شود ایلنا: مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری ارومیه گفت: مجاورت میدان امام خمینی(ره) ارومیه با مسجد جامع و مسجد اعظم و قرار گرفتن آن در هسته تاریخی شهر ایجاب می‌کند تا این محل به میدانگاه اجرای آئین‌های ملی مذهبی تغییر کاربری یابد.
میدان امام‌خمینی ارومیه به میدانگاه آئین‌های ملی مذهبی تبدیل می‌شود

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، علی نقی‌پور گفت: مجاورت میدان امام‌خمینی(ره) ارومیه با مسجد جامع و مسجد اعظم و قرار گرفتن آن در هسته تاریخی شهر ایجاب می‌کند تا این محل به میدانگاه اجرای آئین‌های ملی مذهبی تغییر کاربری یابد و علاوه بر آن بهتر است که مراسم عزاداری مانند سینه‌زنی در تاسوعا و عاشورا و نیز غرفه‌های موقت جشنواره‌های مختلف در این میدان‌گاه برگزار شود. لطیف علی نقی‌پور با اشاره به وضعیت کنونی طرح میدان امام خمینی (ره) ارومیه، اظهار داشت: این طرح در قالب پروژه‌های جامع بر محوریت تعویض احسن تعریف شده و سرمایه‌گذاران می‌توانند در قالب پروژه محرک در آن سرمایه‌گذاری کنند. وی با بیان اینکه این طرح قرار است به شهرداری ارومیه واگذار شود و اگر به تایید برسد کار آن نیز آغاز می‌شود، تصریح کرد: تا تحویل نهایی طرح، کار سرمایه‌گذاری در آن انجام نمی‌شود. وی افزود: در طرح میدان امام‌خمینی (ره) معماری اسلامی و قدیمی برگرفته از بازار تاریخی ارومیه نیز در نظر گرفته می شود. نقی‌پور با اشاره به وضعیت مجتمع تجاری نارون ارومیه در جوار این میدان گفت: این مجتمع، پیش از این بر اساس کاربری فرهنگی و ایجاد کتابخانه الکترونیک طراحی شده بود  اما در حال حاضر به احتمال فراوان به بازار فروش موبایل و قطعات رایانه تبدیل می‌شود. به گفته نقی‌پور با توجه به اینکه مرکز شهر ارومیه محلی شناخته شده بوده و پارکینگ شهرداری نیز در مجاورت آن قرار دارد به راحتی می‌توان با تبلیغات، مراسمات و برخی قرعه‌کشی‌ها را در این نقطه از شهر انجام داد.

۱۳۹۵/۰۳/۱۶ ۲۰:۵۱:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن