تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1835001889
غلامرضا انصاری: تندترین رقیبان دیروز ما، امروز با ما همصدا و همآواز شدهاند/محسن باقری: یک حزب اصلاح طلب، دموکراتیک و توسعه گرا هستیم
واضح آرشیو وب فارسی:گیل نگاه:
گیل نگاه: نخستین گردهمایی استانی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، منطقه گیلان، عصر چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، با حضور اعضا، هواداران، هماندیشان و میهمانان ویژه این حزب در استان و با سخنرانی دکتر غلامرضا انصاری، قائم مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت و عضو شورای مرکزی این حزب، در سالن همایش خانه مهر بازنشستگان کشوری رشت برگزار شد.در ابتدای این مراسم، مهندس محسن باقری چناری، رییس شورای منطقه گیلان حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و با گرامیداشت یاد و خاطرهی شهدای قیام ۱۵ خرداد، حزب اتحاد ملت را حزبی ایرانی و متکی به فرهنگها و خردهفرهنگهای کشور دانست که در عین حال، بر اساس اعتقادات و باورهای بنیانگذاران و اعضایش که در مرامنامه و اساسنامه حزب نیز تجلی یافته، حزبی اسلامی به شمار میآید و این مسلمان بودن مایه افتخار اعضای حرب اتحاد ملت ایران اسلامی است.باقری ادامه داد: یک حزب اصلاحطلب هستیم، نه انقلابی و در مسیر اصلاح و رفرم اجتماعی، هدفمان در کنار هم داشتن همه ایرانیانی است که به ایران عشق میورزند. همچنین یک حزب دموکراتیک هستیم، به مفهوم احترام گذاشتن به آزادیهای فردی انسان در جامعه و یک حزب توسعهگرا هستیم؛ حزبی که عملا بعد از سال ۹۲ متولد شد و زمانی که ما در آن سال به سمت بهبودخواهی در کنار اصلاحطلبی حرکت کردیم و کاندیدای اصلاحطلبمان را از عرصه رقابت بیرون بردیم و با آقای روحانی به سمت بهبودخواهی تدریجی حرکت کردیم و الحمدلله در سال ۹۴ هم نتیجهاش را دیدیم.
وی با اشاره به مهمانان حاضر در مراسم گفت: چهرههای مصمم و پرامید شما نویدبخش آغاز حرکتی است در جهت نهادینه کردن یک نهاد نوپای مردمی و مدنی در کشور و استان. مقدم همه عزیزان را در این جمع گرامی میدارم و امیدوارم که در ادامه این راه و مسیر، به عنوان مشوق و راهنما، در کنارمان باشید.پس از سخنان مهندس محسن باقری چناری و پخش کلیپی از کنفرانس خبری دکتر علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، نوبت به سخنران اصلی گردهمایی رسید؛ دکتر غلامرضا انصاری، قائم مقام دبیرکل و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی.دکتر انصاری ضمن فدردانی از حضور پررنگ اعضا و هواداران حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، منطقه گیلان در این گردهمایی، خردادماه را یادآور خاطرات و یادمانهای عظیم و گرانسنگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: خرداد ۴۲، سرآغاز نهضت امام، با خوداتکایی به نیروهای عظیم داخلی و پرورشیافتگان مکتب آن حضرت بود.وی افزود: زمانی که در خرداد ۴۲، امام را به تبعید میفرستادند، یکی از مأموران رژیم از امام پرسید که پس دوستداران شما کجا هستند؟! که حضرت امام فرمودند دوستداران و سربازان من یا در گهوارهها هستند و یا در کوچهها مشغول بازیاند.عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این نسل خودساخته خرداد ۴۲ بود که انقلاب عظیم ۵۷ را خلق کرد. تاریخ معاصر ما سرشار است از خاطرات، یادمانها و رشادتهای نسل ۱۵ خرداد ۴۲؛ نسلی که من و شما در آن قرار گرفتهایم، تجربیات چند نسل را در خود خلاصه کرده است و این تجربه تاریخی، درسی به ما داده است که شعار اصلی انقلاب که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، هست و خواهد بود را با پوست، گوشت و جانمان حراست کنیم.
غلامرضا انصاری با اشاره به شرایط بینالمللی و رخدادهایی که هم عرض انقلاب به وحود آمده بود اظهار کرد: ورود به عصر صنعتی و فراصنعتی شرایطی را در جهان به وجود آورد که تغییرات حساب شده و غیرقابل محاسبهای را در جهان دوقطبی محقق کند.وی ادامه داد: شاید بلوکبندی که در گذشته پدیدار شد، باری بود که جهان سرمایهداری برای به یغما بردن منابع جهان غیرپیشرفته و غیرصنعتی به وجود آورده بود و مارکسیسم که به عنوان یک الگو، شیوه و مکتبی که آمده بود تا انسانها را از یوغ وابستگی، استبداد و سرسپردگی به منابع سرمایه رها کند، شاید بازیای بود که با دوقطبی کردن جهان، منابع ما را راحتتر به یغما ببرند و تولیدات صنعتی خودشان را راحتتر و آسانتر در معرض عرضه و فروش در تمام دنیا قرار دهند.رییس سازمان بهزیستی کشور در دولت اصلاحات افزود: موقعی که اشباع صنعتی را در جهان شاهد بودیم و تجهیزات و تکنولوژی نظامی به مرز اشباع خودش رسید، دیدیم که این دیوارها و مرزها خیلی راحت برداشته شد و اختلافات عمیقی که در خود اروپا به عنوان مهد تمدن و دموکراسی جدید وجود داشت، دعواهایی که بین انگلستان و فرانسه بود، بین انگلستان و فرانسه و ایتالیا بود، بین این سه کشور با بقیه تمدنهای ساکن اروپا بود، دیدیم که خیلی راحت تبدیل به همگرایی شد، مرزهای جغرافیایی برداشته شد و امروز اروپای واحد را شاهد و ناظر هستیم.دکتر انصاری تأکید کرد: امروز دنیا با توجه به رشد چشمگیر جمعیت و کاهش چشمگیر منابع حیاتی برای زندگی آینده بشریت، به این سمت حرکت میکند که از حداقل امکانات، حداکثر سود را به خود اختصاص دهد. عرصه سیاسی امروز در جغرافیای سیاسی جهان، تحمل اینکه بخشی از منابع، امکانات، محیط زیست و منابع حیات بشری توسط کسانی از بین برود و دنیا نسبت به آن بیتفاوت باشد را ندارد. بازی همگرایی در سطح بینالمللی را میتوان دید که در عرصههای ورزشی و اجتماعی نظیر فوتبال و کشتی و … شروع شده و امروز در عرصههای دیگری عمومیت خود را در جهان پیدا میکند. امروز هیچ کشوری نیست که بتواند از مقررات فیفا و فیلا سرپیچی کند.قائم مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی ادامه داد: امروز تمدن و فرهنگی ماندگار است که بتواند حرکت خود را متناسب با این رشد فزایندهای که در جهان بشیریت رو به تکامل است ادامه دهد و بتواند با سایر فرهنگها و گویشها و حرکتهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، همزیستی مسالمتآمیزی داشته باشد. اگر تا دیروز انقلابات به صورت خشن، رفتار جامعه بشری را نسبت به استبداد، استعمار و زورگوییهایی که فراتر از مرزها تحمیل میشد، شکل میداد و باعث انهدام آن فرهنگها و بروز و ظهور ادبیات و فرهنگ و رفتار جدید در جوامع میشد؛ اگر تا دیروز کودتاهای نظامی فرهنگ، گفتمان و یا حرکتی را برای ادامه حیات در جغرافیایی محدود، تعیین و تبیین میکرد، امروز، انقلاب، انقلاب صنعتی است؛ امروز، انقلاب، انقلاب ارتباطات و شبکههای اجتماعی است که در دسترس همه جوامع بشری قرار گرفته است.وی خاطرنشان کرد: دیگر با سانسور، فیلترکردن و محدودیتهای ظاهری، امکان این که بخشی از جامعه بشری را نسبت به دادههای سایر کشورها محدود و محروم کنیم، از بین رفته است. بنابراین، اگر قرار به ادامه حیات است که هست، اگر معتقدیم که در فرهنگ و گفتمان اسلام رحمانی، آن الگویی را که بتواند آینده بشریت را هدایت و رهبری کند، وجود دارد و به طور قطع و یقین میتواند سعادت بشر را تأمین کند و این در گفتمان انقلاب اسلامی ما وجود دارد، بنابراین باید بستر این حرکت و فرهنگ را که در شعارهای انقلاب اسلامی و در کلام امام(ره) مستتر بود، فراهم کنیم.انصاری با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در صحیفه نور گفت: اگر به تمام مصاحبهها و سخنان امام دقت کنیم، میبینیم که همیشه یک سری کلیدواژههایی اساسی در کلام، رفتار و گفتار امام مستتر بوده است؛ تأکید بر مردم، تأکید بر رأی مردم و تأکید بر این که خواست مردم باید عملی شود، در جای جای ادبیات امام وجود داشته است. وقتی که امام در بهمنماه ۵۷ برای اولین بار خبر ورود خود را به میهن اعلام کرد، آنجا که خبرنگاری از ایشان پرسید که رفتار شما در آینده چگونه خواهد بود، اشارهای که حضرت امام داشت این بود که به هر صورت، اگر فرد خوبی هم حاکم بوده و اگر مجموعهای خوب هم حاکم بوده و اما امروز مردم آنها را نمیخواهند، آن چیزی را که مردم میخواهند باید حاکم شود.عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی اظهار کرد: مدارا، تحمل، تعقل و مدنیت انسانی و اسلامی در گفتمان انقلاب اسلامی ما مستتر و شناخته شده است. میبینیم وقتی گفتار و پیام امام، توسط فرزند خلف ایشان، جناب آقای خاتمی، در دوم خرداد ۷۶ مجددا بیان میشود، نهتنها توسط تودههای میلیونی مردم ایران مورد پذیرش قرار میگیرد، بلکه میبینیم این بستر در سطح دنیا و کل جغرافیای سیاسی وجود دارد و وقتی که ایشان بحث گفت و گوی تمدنها را مطرح کردند، بدون حتی یک رأی مخالف در اجلاسیه سران کشورهای عضو مجمع عمومی سازمان ملل متحد مورد تصویب قرار گرفت و گویای این مطلب بود که دنیا جدای از اینکه به دنبال آزادی و استقلال است و هویت فرهنگی خود را به صورت مستقل طلب میکند، اگر گفتمانی با ارزشهای الهی و معنوی بیاید، میتواند خلأ معنویتی که امروز در جهان معاصر ما موج میزند را پر کند و جایگاه خود را در جغرافیای گفتاری و صدور ارزشهای انسانی به فراتر از جرافیای خودمان پیدا کند.دکتر غلامرضا انصاری تصریح کرد: شاید یکی از دلایلی که پس از دولت اصلاحات اتفاقاتی که در منطقه ما رخ داد، اتفاقاتی که توسط طالبان در افغانستان رخ داد، اتفاقاتی که توسط رادیکالیزم کور و تندروهای داخلی خودمان رخ داد، اتفاقاتی که در کشورهای منطقه رخ داد، نظیر بهار عربی و ظهور داعش که ریشه نامیمون و فرزند ناخلفی است که توسط صهیونیزم بینالمللی رشد و تکامل یافته و به بشریت عرضه شده، بیشتر به خاطر این بود که با ترویج خشونت، افراطگرایی، بیمنطقی و همه ضدارزشهایی که امروز توسط گروههای تندرو و رادیکال به تصویر کشیده میشود، تودههای مردم جهان را نسبت به ارزشهای نهفته در درون مکتب انسانی ما به عنوان اسلام، منحرف، بیتفاوت و بیتوجه کنند و همچنین هویت و فرهنگ ایرانی و اسلامی را از جامعه ما بزدایند.وی با طرح این پرسش که وظیفه ما در این زمان چه خواهد بود، گفت: اتفاقاتی که در طول هشت سال گذشته رخ داد، صبوری که مردم ما در طول این سالها انجام دادند و رهبران اصلاحات و در رأس آن جناب آقای خاتمی و جناب آقای هاشمی رفسنجانی و همه عزیزانی که حراست و حفاظت میکردند و رهبری جریان را بر عهده داشتند، بیشتر در این راستا بود که بتوانیم این موجی را که امروز در فرامنطقه به وجود آمده برای اسلامزدایی، آن هم از نوع اسلام رحمانی و آن نوعی که انقلاب اسلامی به دنبال تحققاش بود، از سر بگذرانیم.استاندار مازندران در دولت اصلاحات اضافه کرد: امام معتقد بود که ما باید تمام مستضعفین جهان را با این فرهنگ اسلامی نجات بدهیم و آینده بشر را در لوای آزادی و در استقرار عدالت برای زندگی بهتر سازمان بدهیم.وی افزود: اتفاقاتی که در سال ۹۲ رخ داد، به باور من نقطهای بسیار پررنگ و اساسی در تاریخ معاصر ماست. در جریان انتخابات سال ۹۲، علیرغم میل حاکمان و نخبگان و علیرغم اینکه بستر اجتماعی لازم برای رشد و توسعه گروههای سیاسی در جامعه ما مهیا نبوده و فرهنگ حزبگریزی و تحزبگریزی در رفتار بخش قابل توجهی از حتی نخبگان ما هم مستتر است و خیلی از افراد صاحب نظر و صاحب اندیشه ما هم در تبیین هویت خود به راحتی میگویند که من وابسته به چپ، راست، اصلاحطلب و اصولگرا نیستم و مستقل هستم؛ یعنی فرار از هویت سیاسی هم در بستر طبقات روشنفکر و صاحبنظر ما و هم در تودههای اجتماعی ما، در طول تاریخ پنجاه سال گذشته وجود داشته است، نشان داده شد که مردم از رشد و آگاهی بالاتری برخوردارند.دکتر غلامرضا انصاری ادامه داد: سال ۹۲ نشان داد که رشد و گرایش تودههای مردم نسبت به تشکلپذیری و تحزبپذیری بسیار بالاتر از نخبگان ماست. در شرایطی که بسیاری از ارزشهای انسانی و اسلامی ما دچار چالش شده بود، نفهمیدیم درآمدهای سرسامآور هفتصد میلیارد دلاری کشور کجا رفت و چه شد، در شرایطی که تورم لجامگسیخته در حال فتح تمام عرصههای اقصادی کشور بود، اشتغال به صورت غیرقابل باوری در همه عرصهها دچار چالش شده بود و واردات بیرویه کمر اقتصاد و تولید را شکسته بود، چه کسی باور میکرد که در خرداد ۹۲، با یک رفتار مدنی یک نامزد انتخاباتی، یعنی جناب آقای دکتر عارف و پیامی که جناب آقای خاتمی داد و اجماعی که در حوزه اصلاحطلبی به وجود آمد، این موج عظیم انسانی و این حماسه بینظیر ۲۴ خرداد خلق شود.وی افزود: در طول دو سال گذشته شاید بیشترین هجمه و تهاجم توسط تکنوکراسی که با نوعی آرمانخواهی مبالغهآمیز و به شدت تمامیتخواه در فرهنگ سیاسی ما حاکم شده بود، انجام گرفت که به دنبال این بودند تا مردم را نسبت به نظام و انقلاب و دولت و برنامههایی که این دولت در دستور کار خود قرار داده دلسرد کنند، اما باز میبینیم که در هفتم اسفند ۹۴، ملت حماسه جدیدی را خلق کرد.قائم مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با طرح این پرسش که اتفاقاتی را که امروز در بستر سیاسی کشور رخ داده، به چه صورت باید تبیین کرد، گفت: به باور من، امروز بلوکبندی جامعه ما تنها به اصلاحطلب و اصولگرا ختم نمیشود. افتخار ما اصلاحطلبان این است که با رفتار مدنی و حرکتهای انسانی و اخلاقی خودمان شرایطی را به وجود آوردیم که تندترین رقیبان دیروز ما، امروز با ما همصدا و همآواز شدهاند؛ آقای ناطق نوری اگر در دوم خرداد ۷۶ رقیب سرسخت آقای خاتمی بود، امروز یکی از یارانی است که در عرصه اصلاحطلبی و اعتدال حرکت میکند.
وی ادامه داد: اگر تا دیروز آقای لاریجانی و تیم ایشان در صدا و سیما، موانع متعددی را برای اصلاحطلبان و دولت اصلاحات به وجود میآورد، امروز از کسانی است که در کنار ما قرار گرفته و به دنبال صلاح و توسعه کشور بر یک رفتار مدنی و اعتدالگونه است. آقای علی مطهری اگر تا دیروز به عنوان یک اصولگرای متعصب تقسیمبندی میشد، امروز به عنوان یک کنشگر معتدلی است که با تأکید بر ارزشهای اصولی خودش، در کنار جریان اصلاحات قرار گرفته است.دکتر غلامرضا انصاری اضافه کرد: ادبیاتی را که برای پس از برجام و پس از انتخابات مجلس دهم باید سرلوحه کارمان قرار بدهیم، مبنی بر این فرض است که رقابت امروز ما با اصولگرایان معتدل نیست. امروز با یک گروه اقلیت ولی تندرو و تمامیتخواه، با حرکتهای شعارگونه و رفتارهای خشن مواجهایم و همه اصولگرایان معتدل و همه عناصری که در عرصه اصلاح و اصلاحطلبی مشغول فعالیت هستند، باید با رفتار، کردار، گفتمان و حرکتهای اجتماعی و سیاسی خودمان، جامعه را به سمت تعادل ببریم و کاری کنیم که جمعمان روز به روز متحدتر و گستردهتر شود.وی تصریح کرد: ضرورت اجتناب ناپذیر امروز جامعه ما این است که در حوزه تشکلهای سیاسی و احزاب جمع شویم و در غالب اساسنامه و مرامنامهای منسجم، به سمت تدوین یک مانیفست اجرایی کوتاهمدت، میانمدت و درازمدت برویم و مردمسالاری دینیمان را به سمتی ببریم که مردم بدانند که موقع انتخاب، به فرد رأی نمیدهند، بلکه به یک برنامه رأی میدهند. تا امروز ۹ دوره از مجلس شورای اسلامی گذشته و همه منتخبان با یک سری شعارهای ایدهآلی انتخاب شدند؛ اما وقتی به مجلس رفتند، خیلیها نتیجه آن شعارها را ندیدند و بسیاری خودشان هم فراموش کردند که چه شعارهایی داده بودند. اما برای اینکه در عرصه اجتماع حضور داشته باشند و مورد توجه مردم قرار بگیرند، بخش قابل توجهی از منابع کشور را با دخالت در عرصههای اجرایی به خودشان اختصاص دادند و با بردن پروژههای اجرایی به مناطق مختلف کشور، شرایطی را به وجود آوردند که امروز بخش قابل توجهی از منابع مالی کشور برای تکمیل پروژههای نیمهتمام عمرانی و صنعتی صرف میشود و بخش قابل توجهی از آنها فاقد توجیه اقتصادی است.مؤسس و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت، با اشاره به تجارب کشورهای توسعهیافته گفت: در دموکراسیهای حزبی، حزب میآید و برنامه میدهد که ما در طول چهار سال مثلا این اقدامات را میخواهیم انجام بدهیم و در چارچوب آن برنامه، افرادی را که توان اجرا و عملیاتی کردن آن برنامه را دارند، در معرض انتخاب مردم قرار میدهند؛ در چنین فضایی، هم مردم میتوانند برنامه محور بشوند و برنامهها را از طریق حزب که در اقصینقاط کشور، دفتر و شعبه دارد، پیگیری کنند و هم بر رفتار حکومتگران و کسانی که در مصدر کار قرار میگیرند، چه نمایندگان مجلس و چه اعضای شورای شهر و چه دولتمردان و در مجموع، همه کسانی که با رأی مردم انتخاب میشوند، علاوه بر نظارتهای ملی، نظارتهای حزبی نیز حاکم خواهد بود و نظارتهای مردم بر احزاب نیز میتواند سلامت را در حوزه اجرایی بالا ببرد.وی ادامه داد: حزب اتحاد ملت بر اساس مطالعاتی که بر روی احزاب مترقی و پیشروی دنیا انجام گرفته، پایهگذاری شده است و اساسنامه و مرامنامه آن منبعث از هفت سال مطالعه احزاب در کشورهای در حال توسعه است. بدین ترتیب، حیات حزب اتحاد ملت، عملا در کنگرهای که سال گذشته برگزار کردیم اعلام شد.دکتر غلامرضا انصاری تصریح کرد: ما حزبی هستیم که در حوزههای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، بیشتر نگاه کارشناسی به مسایل داریم و معتقدیم که باید کار تخصصی و کار میدانی انجام بدهیم. به همین منظور در دفتر سیاسی حزب، کمیتههای متعدد تخصصی پیشبینی شده که متخصصین، اساتید، صاحبنظران و پیشکسوتان آن عرصه در کنار جوانان پرشوری که تمایل به حرکت و کار حزبی دارند، در غالبهای تخصصی سازماندهی شوند تا بتوانیم برنامههایی را که پس از سال ۸۴ در بنیاد باران تدوین شد و در سال ۹۲ توسط بنیاد باران و با همکاری بنیاد امید ایرانیان برای جناب آقای عارف بازنویسی و بهروزرسانی شد و همچنان در طول دو سال گذشته توسط کمیتههای متعدد، مطابق با شرایط اجتماعی و اقتصادی فعلی کشور بازنگری شد و به عنوان برنامهای جامع و عملیاتی برای مجلس دهم در اختیار کلیه منتخبین لیست امید قرار گرفته، در جهت عملیاتی شدن به پیش ببریم.وی افزود: برنامه حزب ما این است که با استفاده از این کمیتههای تخصصی، نیاز کارشناسی و تخصصی منتخبان لیست امید (یا اعضای فراکسیون امید فعلی) را برای مجلس شورای اسلامی تأمین کنیم و در میان مدت نیز به یک مانیفست حزبی برسیم که بتوانیم برای کوتاهمدت، میانمدت و درازمدت کشور، برنامه عملیاتی و اجرایی داشته باشیم. بنابراین امید داریم که همه عزیزان و نخبگانی که در استانهای مختلف، حول جریان اصلاحطلبی عمل کردهاند و به مرامنامه و اساسنامه حزب اتحاد ملت ایران اسلامی اعتقاد دارند، با دعوت حزب اتحاد ملت، ما در خدمتشان باشیم و یا به سایر گروهها و احزاب اصلاحطلبی که در قالب شورای عالی اصلاحطلبان فعال هستند، بپیوندند.قائم مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت، در پایان، ضمن قدردانی از انسجام اصلاحطلبان و حامیان دولت در جریان انتخابات مجلس دهم، اظهار امیدواری کرد تا برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ نیز با انسجام بیش از پیش این نیروها مواجه شویم و با حضور منسجم خود تحقق مردمسالاری دینی و تحقق گفتمان اصلاحطلبی برای نجات کشور و ساختن ایرانی آباد، آزاد، مستقل و به دور از تنشهای خشن اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را شاهد باشیم.دکتر غلامرضا انصاری در خاتمه سخنان خود، به پرسشهای تعدادی از حاضران در نخستین گردهمایی استانی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، منطقه گیلان، پاسخ داد.
۱۶ خرداد ۱۳۹۵
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: گیل نگاه]
[مشاهده در: www.gilnegah.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]
صفحات پیشنهادی
حسن خمینی: متحجران دیروز، امروز معیار شناسایی حق و باطل شدهاند
حسن خمینی متحجران دیروز امروز معیار شناسایی حق و باطل شدهاند یادگار امام ره گفت هیچ کدام از رهبران انقلاب اسلامی متحجر نبودند چرا که متحجرین پیش از انقلاب مبارزه را حرام میدانستند اما امروز عدهای از آنها سردمداران اندیشهای شده و دیگران را به محاکمه میکشانند و معیار تمتحجران دیروز، امروز معیار شناسایی حق و باطل شدهاند
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰ ۴۹ یادگار امام ره گفت هیچ کدام از رهبران انقلاب اسلامی متحجر نبودند چرا که متحجرین پیش از انقلاب مبارزه را حرام میدانستند اما امروز عدهای از آنها سردمداران اندیشهای شده و دیگران را به محاکمه میکشانند و معیار تشخیص حق از باطل شدهاند به گزارشسید حسن خمینی: متحجران دیروز، امروز معیار شناسایی حق و باطل شدهاند
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰ ۴۹ یادگار امام ره گفت هیچ کدام از رهبران انقلاب اسلامی متحجر نبودند چرا که متحجرین پیش از انقلاب مبارزه را حرام میدانستند اما امروز عدهای از آنها سردمداران اندیشهای شده و دیگران را به محاکمه میکشانند و معیار تشخیص حق از باطل شدهاند به گزارشسید حسن خمینی: متحجران دیروز، امروز معیار شناسایی حق و باطل شدهاند/متحجرین پیش از انقلاب مبارزه را حرام میدا
سید حسن خمینی متحجران دیروز امروز معیار شناسایی حق و باطل شدهاند متحجرین پیش از انقلاب مبارزه را حرام میدانستند یادگار امام ره گفت هیچ کدام از رهبران انقلاب اسلامی متحجر نبودند چرا که متحجرین پیش از انقلاب مبارزه را حرام میدانستند اما امروز عدهای از آنها سردمداران اندی«القاعده» بهانه دیروز و دستاویز امروز آمریکا برای حضور در افغانستان
القاعده بهانه دیروز و دستاویز امروز آمریکا برای حضور در افغانستان افغانستان تنها کشور منطقه است که از 20 سال پیش تاکنون به دلیل حضور پُررنگ گروههای مختلف تروریستی آرامش و ثبات دولت و ملت آن سلب شده است به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس پس از شکست دولت کمونیستی افغمتحجران دیروز، امروز معیار شناسایی حق و باطل شده اند
یادگار امام ره گفت هیچ کدام از رهبران انقلاب اسلامی متحجر نبودند چرا که متحجرین پیش از انقلاب مبارزه را حرام می دانستند اما امروز عده ای از آنها سردمداران اندیشه ای شده و دیگران را به محاکمه می کشانند و معیار تشخیص حق از باطل شده اند به گزارش ایران خبرحجت الاسلام والمسلمین سسید حسن خمینی:امام هویت دیروز و امروز و فردای ماست
سید حسن خمینی امام هویت دیروز و امروز و فردای ماست یادگار گرامی امام در پیامی با تقدیر از برگزاری مراسم بزرگداشت امام در سفیدشهر کاشان گفت بزرگداشت سالگرد امام خمینی در هر جا که باشد بزرگداشت ارزش های اسلامی و حقیقت اسلام ناب محمدی ص است روز نو یادگار گرامی امام در پخرمشهر؛ از صفای خانههای دیروز تا سردیهای امروز
گزارش مهر از وضع این روزهای خرمشهر خرمشهر از صفای خانههای دیروز تا سردیهای امروز شناسهٔ خبر 3664638 - یکشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰ ۰۸ استانها > خوزستان خرمشهر – خرمشهر سال ها بعد از آزادی هنوز با تبعات ناشی از جنگ دست و پنجه نرم می کند و مردم این شهر انتظار دارند آزادسازی دیگدزفول مقاوم دیروز ورنگ پریده امروز/حکايت غربت ومقاومت همچنان باقی
به مناسبت چهارم خرداد دزفول مقاوم دیروز ورنگ پریده امروز حکايت غربت ومقاومت همچنان باقی شناسهٔ خبر 3665345 - سهشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴ ۴۴ استانها > خوزستان دزفول- چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول از سویی یادآور رشادت های مردم این شهرستان و از سویی تداعی کننده مشکلات و محرومرئیس جمهوری آمریکا وارد ویتنام شد/دشمن دیروز شریک امروز
رئیس جمهوری آمریکا وارد ویتنام شد دشمن دیروز شریک امروز بین الملل > آمریکا - ایرنا نوشت باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا به منظور دیداری رسمی و در رأس هیأتی بلند پایه با هدف تقویت همکاری های دفاعی و اقتصادی وارد هانوی پایتخت ویتنام شد به گزارش روز یکشنبه کانال خبری-
گوناگون
پربازدیدترینها