تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815360987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۴۰‬پروژه عمراني كشاورزي در چهارمحال و بختياري بهره‌برداري شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۴۰‬پروژه عمراني كشاورزي در چهارمحال و بختياري بهره‌برداري شد
همزمان با ‪ ۲۷‬خردادماه روز جهاد كشاورزي، بهره‌برداري از ‪ ۴۰‬پروژه عمراني كشاورزي در چهارمحال وبختياري روز دوشنبه آغاز شد.

رييس سازمان جهادكشاورزي چهارمحال وبختياري گفت:ازاين تعدادپروژه عمراني كشاورزي ‪ ۱۶‬پروژه با اعتبارات دولتي و ‪ ۲۴‬پروژه عمراني كشاورزي با تسهيلات بانكي از سوي بخش خصوصي به بهره‌برداري رسيد.

"سعادت الله عباسي " در حاشيه بهره برداري از اين طرحها در گفت و گو با ايرنا افزود:براي‌اجراي اين تعداد پروژه‌عمراني كشاورزي افزون بر‪ ۲۹‬ميليارد ريال هزينه مي‌شود، كه سهم‌آورده متقاضيان درپروژه‌هاي بخش خصوصي‌پنج ميليارد ريال است.

وي يادآور شد: با بهره‌برداري از اين طرحها زمينه اشتغال ‪ ۱۹۳‬نفر در بخش كشاورزي چهارمحال و بختياري فراهم و دو هزار و ‪ ۲۵۶‬خانوار از مزاياي آن بهره‌مند شدند.

عباسي اظهار داشت: اين طرحها در بخشهاي فني و اجرايي، امور دام، صنايع و توسعه روستايي، منابع طبيعي است و ‪ ۱۳‬پروژه در شهركرد، هشت پروژه در بروجن، سه پروژه در فارسان، چهار پروژه لردگان ، هفت پروژه در كوهرنگ و مابقي در شهرستان اردل اجرايي شد.

عباسي اظهار داشت: امسال همچنين براساس وقوع خشكسالي افزون بر ‪ ۸۰‬درصد از ديمزارهاي كشت گندم در اين استان از بين رفته است و نزديك به دو هزار و ‪ ۲۷۰‬ميليارد ريال نيز خسارت ناشي از كاهش توليد محصولات كشاورزي به چهارمحال و بختياري وارده شده است.

به گفته وي، از ‪ ۷۰‬ميليارد ريال اعتبار تخصيص يافته به ستاد خشكسالي در چهارمحال‌وبختياري ‪۲۵‬ميليارد ريال از سوي ستاد حوادث استان به امر كشاورزي اختصاص يافته است.

وي يادآور شد: اين ميزان اعتبار تخصيص يافته براي تامين آب شرب عشاير، تامين آب دامهاي عشاير، مرمت قناتها و كف شكني چاهها در حاشيه باغات و خريد تانكر براي تامين آب هزينه مي‌شود.

به گزارش ايرنا،هم‌اكنون بيش از ‪ ۴۰‬هزار بهره‌برداري در بخش كشاورزي چهارمحال وبختياري مشغول فعاليت و كسب رزق و روزي حلال هستند.ك/‪۳‬ ‪۵۴۶/۶۷۱/۷۳۵۹‬
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن