تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819955310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجف نژاد: از معيني بخاطر اهانت به قوميت مازندران شكايت ميكنم/ استقلال به مدير عامل تمام وقت نياز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نجف نژاد: از معيني بخاطر اهانت به قوميت مازندران شكايت ميكنم/ استقلال به مدير عامل تمام وقت نياز دارد
رييس هيات مديره باشگاه استقلال با تاكيد بر اينكه استقلال نياز به يك مدير عامل تمام وقت دارد افزود :از معيني به خاطر اهانت به قوميت مازندران شكايت مي كنم.

نجف نژاد: از معيني بخاطر اهانت به قوميت مازندران شكايت ميكنم/ استقلال به مدير عامل تمام وقت نياز دارد
 مقداد نجف نژاد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره صحبت‌های تند مسعود معینی علیه وی که هفته گذشته مطرح شد، گفت: در ابتدا بايد بگويم كه من به مدت ٤ سال در مجلس حضور داشتم و افتخار مي كنم به اینکه از مزرعه آمده‌ام .مزرعه مظهر تلاش و همت است. معینی به قومیت مازندران و اهالی با فرهنگ آن منطقه اهانت کرده است که به طورحتم اين موضوع را از طریق كانال قانونی پیگیری خواهم كرد چرا كه این حق مسلم مردم شمال ایران است و من صد درصد از آقای معینی شکایت خواهم کرد تا حق مردم مازندران ضايع نشود.


وی افزود: همان طور كه گفتم بنده چهار دوره در مجلس خدمتگذار مردم بودم. هر چهار دوره در کمیسیون ورزش بودم و سال آخر هم با رای قاطع به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شدم. در این مدت هم قدم‌های مثبتی را در جهت تقویت ورزش برداشتم و خوشبختانه فراكسيون ورزش هم قدم هاي بزرگي براي ورزش كشورمان برداشت كه اين امري مهم به حساب خواهد امد واز طرفي هم حدود ١٠ تا ۱۲ سال هم در هیات مدیره استقلال حضور داشتم و بايد بگويم حضور بزرگان زیادی را در این سال‌ها در هیات مدیره تجربه کرده‌ام و هیچ وقت هم در هيات مديره از دايره اخلاق و ادب خارج نشديم و هميشه مثبت مصاحبه كردم و تا جايي كه توانستم اخلاق مدار بودم و حتی از خودم هزینه کرده‌ام تا برای استقلال بزرگ مفید باشم چرا كه باشگاه بزرگي همچون استقلال بايد أفراد سياستگزار در آن حاكم باشند.




نجف نژاد خطاب به معيني گفت : در تمام مدت حضورم در استقلال، در هیات مدیره آدم  بي اخلاق نديدم اما معتقدم جای آدم هتاک و فحاش در هیات مدیره نیست بلکه در چاله میدان است.



رييس هيات مديره باشگاه استقلال درباره بركناري مظلومي گفت :در جلسات هيات مديره من در سه مقطع خواستار قطع همکاری با پرویز مظلومی بودم و حتي دو بازی مانده به اتمام لیگ درست زمان قبل از بازی با تراکتورسازی بود که گفتم مظلومي از تيم جدا شود كه اين امر صورت نگرفت و دوباره قبل از بازي با صبا اين بحث را مطرح كردم اما أرا به شكلي بود كه جدايي مظلومي راي نياورد و من روي اين موضوع سماجت كردم كه در نهايت استقلال با مقام سوم ليگ را به إتمام رساند البته بايد بگويم مظلومی برای استقلال زحمات زیادی کشیده بود اما شواهد نشان مي داد تيم نياز به شوك دارد و بر همين أساس اعتقاد داشتم که مظلومی در دو بازی آخر لیگ روی نیمکت نباشد.






وي افزود :حتي تا قبل از فينال از تلاش هاي خودم براي انتخاب سرمربي بعد دست نكشيدم و بعد از اتمام لیگ، احساس کردم برای از دست ندادن جام حذفی باید علیرضا منصوریان سرمربی شود تا در فینال ذوب آهن را شکست بدهیم كه باز هم منصوريان به عنوان سرمربي انتخاب نشد و ما امسال دو جام را از دست داديم در صورتي كه استقلال امسال در شرايط استثنائي قرار داشت و مي توانست دو جام را كسب كند.


وي با توجه به اينكه استقلال فرصتي براي جذب بازيكن در فصل اتي را نداشت ادامه داد :وقتی جام حذفی از دست رفت، فرصت یارگیری براي فصل اتي را نداشتیم و همان طور كه مي دانيد اگر در نقل و انتقالات زود دست به کار نشوید، بازیکنان ستاره راهی تیم‌های دیگر می‌شوند. برای همین باید وقت شناس می‌بودیم. برای همین بعد از فینال حذفی درخواست کردم سریع جلسه هیات مدیره تشکیل شود تا در اولين فرصت سرمربي انتخاب شود چرا كه بدون انتخاب سرمربي نمي شد بازيكن جذب كنيم اما در نهايت در جلسات هيات مديره عده اي در صدد بودند برنامه ٦يا ٧ مربي بررسي كنند كه اين مساله باعث مي شد زمان را از دست بدهيم .اما در نهايت پافشاري كردم و منصوريان به عنوان سرمربي انتخاب شد و نكته قابل توجه اين است كه هواداران زيادي خواهان منصوريان هستند و ما هم به احترام هواداران منصوریان را انتخاب کردیم. بخصوص اینکه او هم از نظر علمی و هم از نظر تجربی شرایط خوبی دارد و من برنامه منصوريان را با دقت بررسي كردم و معتقدم استقلال آینده درخشانی با منصوريان خواهد داشت.
 


نجف نژاد در خصوص اينكه افشارزاده بايد از استقلال برود و فرد ديگري بيايد گفت: با توجه به زحمات زيادي كه افشارزاده براي استقلال كشيده و احترام خاصي كه براي ايشان قايل هستم اما بايد بگويم بهرام افشارزاده باید از استقلال برود و مدیرعامل جدید بیاید چرا كه باشگاه بزرگي همچون استقلال نيازمند اين خواهد بود كه يك مدیرعامل تمام وقت داشته باشد تا با حضور در باشگاه کارها را رصد کند. افشارزاده مسئولیت سنگینی در وزارت ورزش دارد و به کارهای استقلال نمی‌رسد و مي طلبد يك مدير جوان در كنار منصوريان قرار گيرد.
 




وی افزود: من امروز با آقای توفیقی دبیر هیات مدیره هم صحبت کردم و به او گفتم باید جلسه‌ای را بدون حضور افشارزاده برگزار کنیم البته اين را هم بايد بگويم افشارزاده آدم بزرگ وزرش ماست ولی مسئولیتش در وزارت ورزش باعث می‌شود تا نتواند وقت کافی برای حضور در استقلال داشته باشد. 




وي درباره اينكه استقلال مي تواند قهرمان آسيا شود توضيح داد :به طور حتم اگر تيم خوبي ببنديم مي توانيم قهرمان اسيا هى شويم و با حضور منصوريان اين امر محقق مي شود و ما نيز بايد تمام نيازاتي كه مورد نياز منصوريان خواهد بود را براورده كنيم تا بتوانيم قهرمان شويم 




رييس هيات مديره باشگاه استقلال در پايان خاطر نشان كرد : به وزير ورزش و جوانان قول مي دهيم در مسير درست حركت كنيم و البته اين را هم بايد بگويم كه اختيار با وزير خواهد بود كه ما در استقلال بمانيم يا نمانيم بنابراين صلاح کار را وزیر ورزش می‌داند. اگر اواحساس می‌کند من مفید هستم، با تمام قوا دراستقلال خدمت خواهم كرد درغیر اینصورت نگرانی ندارم.





۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن