تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815401034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هوش مصنوعی این شرکت درک انسانی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: هوش مصنوعی این شرکت درک انسانی دارد
هوش مصنوعی جدید فیس بوک می‌تواند با دقتی نزدیک به انسان، متون نوشته شده‌ی افراد را به 20 زبان با سرعت بخواند و درک کند.

هوش مصنوعی فیس بوک درک انسانی دارد
 به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخیرا فیسبوک سرویس هوش مصنوعی‌ای را به بازار معرفی کرده است که ادعای توانایی خواندن و درک متون نوشته شده با دقت انسانی را دارد. نام این سرویس  DeepText است و  توانایی درک 20 زبان را در چند ثانیه دارد.

از اطلاعات منتشر شده اینگونه برداشت می‌شود که این سرویس برای تشخیص متون نوشته شده توسط کاربران استفاده می شود و با فهمیدن مطالب منتشر شده توسط کاربران، می‌تواند پیشنهادهای بهتری در مورد مطالب مرتبط یا پیشنهادهای تبلیغاتی داشته باشد.


از دیگر امکاناتی که این سرویس در اختیار فیسبوک قرار می‌دهد این است که توانایی تشخیص اسپم و هرزنامه را برای کنترل مطالب منتشر شده دارد، و برای حذف مطالب اضافی بسیار مفید است.


البته موارد عنوان شده هنوز به طور کامل آماده نشده‌اند و DeepText درحال حاضر تنها توانایی درک عنوان و متن مطالب را دارد. قرار است DeepText در مسنجر فیسبوک استفاده شود و به طور مثال زمانی که فردی در پیغام‌هایش نیاز به سرویس یا محصولی را اعلام می‌کند، این هوش مصنوعی می‌تواند موارد مرتبط با نیازها را به آن کاربر پیشنهاد دهد.


این سرویس همچنین زمانی که افراد قصد فروش محصولات در فیسبوک را دارند به آنها کمک می کند و سرویس‌های خدماتی کسب و کار فیسبوک را به آنها معرفی می‌کند. همان‌طور که از نام این سرویس پیدا است، DeepText توانایی درک متون را با خواندن و مطالعه‌ی زیاد به دست آورده است.


فیسبوک می خواهد در آینده DeepText را طوری پیشرفت دهد تا این سرویس بتواند نام اماکن و اشخاص مختلف را در بین متون تشخیص دهد و با استفاده از این قابلیت، پیشنهادات خاص‌تری را به کاربران ارائه دهد.



منبع: دِوِرج





۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن