تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819580340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی را احیا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: امام جمعه منوجان گفت:امام راحل لذت درک حکومت اسلامی را به مومنین و محرومین چشاند و اسلام ناب محمدی را احیا کرد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از “ صبح منوجان “حجت الاسلام امین رضوانی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه منوجان با دعوت به تقوای الهی گفت:خداوند تنها روزی رسان بنده خود است و با تزکیه نفس،خدا را عبادت کنیم. امام جمعه منوجان در ادامه ،افزود:بهترین فرصت و مسیر برای رسیدن به تقوا،ایام ماه مبارک رمضان است . رضوانی با تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: به فرموده امام راحل ،هر کس که گمان کند که سیاست از دین جداست،نه دین را شناخته و نه سیاست را و حکومت بر مبنای ولایت فقیه در غیبت امام زمان(عج)،همان نوع حکومت پیامبر و امامان معصوم(ع)است. وی افزود:امام راحل لذت درک حکومت اسلامی را به مومنین و محرومین چشاند و اسلام ناب محمدی را احیا کرد. رضوانی با اشاره به سخنان حضرت امام (ره) بیان کرد:به فرموده امام راحل چنانچه در حکومتی ولایت فقیه نباشد،حکومت طاغوت است ودر جای دیگر فرمودند من به همه ملت اطمینان میدهم که اگر دولت اسلامی با نظارت ولایت فقیه باشد،آسیبی به این مملکت نخواهد رسید. امام جمعه منوجان تصریح کرد:مقام معظم رهبری بهترین انتخاب برای جانشینی امام راحل بود و یکی از شاخصهای مورد توجه ولایت عظما،شناخت دشمن و استکبار ستیزی است و رهبر فرزانه انقلاب قبل از اجرای طرحهای دشمن،ملت را از خطرات این طرحها آگاه میکنند. رضوانی در ادامه بیان کرد:امام راحل فرمودند:من آقای خامنه ای را بزرگ کرده ام و شما در تمام دنیا،رییس جمهورها،سلاطین و امثال دیگر،پیدا نخواهید کرد که کسی مثل آقای خامنه ای،متعهد به اسلام، خدمتگذار و بنای قلبی آن خدمت به امت باشد. وی افزود:رهبر فرزانه بهترین انتخاب برای سکاندار این نظام و انقلاب بوده و از این بابت خدا را شکر میکنیم. وی با اشاره به ۱۶خرداد روز جهانی محیط زیست تصریح کرد: متاسفانه محیط زیست از هر طرف دچار آسیب می باشد،لازم است که همه امت،محیط بان باشند و به خاطیان محیط زیست تذکر و امر به معروف ونهی از منکر شود.
[ مشاهده متن کامل خبر امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی را احیا کرد در شبکه اطلاع رسانی دانا ]


جمعه ، ۱۴خرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن