تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821081925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهیابی دانش آموز البرزی به مرحله نهایی المپیاد سلول های بنیادی کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اداره استعدادهای درخشان استان البرز خبرداد: راهیابی دانش آموز البرزی به مرحله نهایی المپیاد سلول های بنیادی کشور ابوالفضل شاه بیگ از راهیابی سارینا انصاری دانش آموزدبیرستان فرزانگان 3 کرج به جمع نفرات برتر کشوری المپیاد سلول های بنیادی خبرداد.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ خرداد ساعت 13:13

خبرگزاری پانا+المپیاد+سلول های بنیادی + سارینا انصاری + البرز

ابوالفضل شاه بیگ رئیس اداره استعدادهای درخشان ودانش پژوهان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در مصاحبه با خبرنگار پانا ،ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه مسئولین در مرکز ملی پرورش استعداد درخشان و دانش پژوهان ، معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ، سنجش و امور انفورماتیک آموزش و پرورش و دانشگاه شهید رجایی در راستای برگزاری بهینه این المپیاد اظهار داشت: برگزیدگان این المپیاد ۴۱ نفر می باشند که ۱ نفر از آن ها از رشته ریاضی فیزیک و ۴۰ نفر از آن ها از رشته تجربی هستند. شاه بیگ اضافه نمود: ۱۰ نفر از برگزیدگان از پایه دوم و ۳۱ نفر از آن ها از پایه سوم دبیرستان می باشند .

رئیس اداره استعدادهای درخشان ودانش پژوهان گفت : در آزمون مرحله دوم المپیاد سلول های بنیادی کشوری ، دانش آموز سارینا انصاری از دبیرستان فرزانگان 3 دوره دوم متوسطه از استان البرز افتخاری دیگر برای استان البرز آفرید و توانست به اردوی تابستانی درجمع 41نفر برتر کشور راه یافته وآماده  کسب تندیس طلا و نقره و برنز رقابت ها گردد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن