تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819755441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده داعش در جنوب تکریت کشته شد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
فرمانده داعش در جنوب تکریت کشته شد
فرمانده داعش در جنوب تکریت کشته شد نماینده دبیر کل جنبش نجباء عراق تاکید کرد که در حمله موشکی یگان های مقاوت به تکریت فرمانده داعشی منطقه جنوب تکریت کشته شد.



به گزارش فرهنگ نیوز،"سید یحیی الشبری" نماینده دبیر کل جنبش نجباء عراق در جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر نزدیکی ازادی کامل شهر فلوجه گفت: به لطف خدا نیروهای عراقی پیشروی بسیار خوبی در فلوجه داشته اند و حلقه محاصره هر روز تنگ تر شده است، نیروهای داوطلب مردمی مناطق مختلفی همچون گرمه رابه طور کامل پاکسازی کرده و درگیری های سنگینی در جنوب فلوجه در جریان است.

وی ادامه داد: بسیاری از تروریست های تکفیری از فلوجه گریخته اند و بسیاری دیگر از آنان به دست نیروهای عراقی کشته شده اند، در مرکز شهر فلوجه نیز درگیری ها تبدیل به جنگ چریکی خانه به خانه با تروریست ها شده است.

او همچنین به نقل از نیروهای امنیتی جنبش نجباء خبر داد: خوشبختانه در حمله موشکی روز گذشته نیروهای داوطلب مردمی "ابو عزام" فرمانده تروریست های داعشی در جنوبی فلجه کشته شد.

وی در بخش دیگری از سسخنان خوب گفت: همچنین بر اساس اخبار به دست آمده از داخل شهر فلوجه "ابو معروف" یکی از فرماندهان داعش در فلوجه 16 نفر از اعضای این گروه تروریستی را به جرم سرپیچی از دستورات به اعدام محکوم کرده است. دستگاه امنیتی جنبش نجباء عراق نیز گزارش داده است که تروریست های داعشی در نزدیکی بازار فلوجه و در منطقه " الازرگیه " یک گور دسته جمعی حفر کرده و کشته های خود را در آن دفن کرده است.

یحیی الشبری در پایان گفت: به لطف خدا عملیات آزادسازی فلوجه رو به پایان است و در چند روز آینده شاهد پیروزی نیروهای مقاوت خواهیم بود.
 

منبع: تسنیم


95/3/13 - 08:27 - 2016-6-2 08:27:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن