تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805187825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدبر: از عجایب روزگار است؛ کی‌روش دلسوزتر از ما برای ایران شده!/ او به حیثیت کشور لطمه می‌زند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مدبر: از عجایب روزگار است؛ کی‌روش دلسوزتر از ما برای ایران شده!/ او به حیثیت کشور لطمه می‌زند
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: از عجایب روزگار است که سرمربی پرتغالی تیم ملی دلسوزتر از ما برای ایران شده است!
به گزارش نامه نیوز،مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص اظهارات کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مبنی بر اینکه این شرکت نتوانسته مجموعه آزادی را در اختیار تیم ملی قرار دهد، گفت: همه ما دل‌مان بیشتر از کی‌روش می‌سوزد. زمین 100 هزار نفری آزادی غیر از فوتبال هیچ بهره‌برداری دیگری ندارد و ما در حال آماده‌سازی این ورزشگاه هستیم تا مقدماتی جام جهانی آبرومندانه برگزار شود.
 
وی افزود: ما ترمیم زمین چمن را شروع کردیم. تاج درخواست داشت و از این زمین برای تمرین تیم ملی استفاده کند. در سال‌های گذشته هم بارها زمین شماره یک در اختیار تیم ملی بوده و ایران برای بازی با گوام 10 جلسه تمرین کرد. پیروانی خودش در برنامه نود از ما به خاطر در اختیار گذاشتن زمین تشکر کرد. آن وقت کی‌روش می‌گوید دو سه سال به آنها زمین نداده‌ایم و با آنها رفتار خصمانه داشته‌ایم. خودم با کی‌روش حرف زدم. البته او قابل زیارت نیست و اتفاقی او را دیدم.
 
مدبر در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به رفتار غیرحرفه‌ای سرمربی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: از عجایب روزگار است فردی که کار فنی انجام می‌دهد از ما برای جمهوری اسلامی دلسوزتر شده است. او رفتار غیرحرفه‌ای دارد. امکانات ما را با عربستان و قطر مقایسه می‌کند. مگر کی‌روش چه جایگاهی دارد؟ به جای این کار ترکیب تیمش را با این کشورها مقایسه کند. کی‌روش در مسائلی دخالت می‌کند که به حیثیت کشور ما لطمه می‌زند.
 
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مراسم تودیع و معارفه مدیر مجموعه ورزشی آزادی در خصوص تغییر مدیریت خاطرنشان کرد: نیکوخصال زحمات زیادی کشیده است اما ما خط قرمزهایی داریم که نمی‌توانیم از آن عبور کنیم. نیکوخصال کارش را خوب انجام داد اما وارد فضاهایی شد که حق نداشت وارد آن شود. او نباید از خط قرمزها عبور می‌کرد. همه نوع حمایتی از وی داشتیم اما نیکوخصال برخوردهایی در سیستم مدیریت داشت که احساس کردیم تغییر به نفع شرکت است. ما اینجا برای بهبود مجموعه تلاش می‌کنیم و بعد اگر شخصی بخواهد سیستم را دور بزند اینجا خط قرمز است. بنابراین تغییر مدیریت آزادی هیچ ربطی به درخواست کی‌روش مبنی بر ندادن زمین ندارد.
 
مدبر در این نشست با بیان اینکه نگهداری مجموعه آزادی برای استفاده عموم و تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: بیشتر امکانات در اختیار فدراسیون فوتبال و تیم ملی است. همه نگهداری ما در آزادی برای تیم ملی فوتبال است اما گاهی اوقات دوستان برداشت اشتباه از مدیریت دارند. به همین دلیل ما مجبور به تغییر مدیریت می‌شویم.
 
وی افزود: شرکت توسعه اداره کل استان نیست که به آن طریق اداره شود. مدل کار ما اقتصادی است و به صورت شرکتی آن را اداره می‌کنیم. مدل اختیارات شرکت توسعه با یک اداره کل متفاوت است. به همین دلیل ممکن است تنش‌هایی پیش بیاید. ما تابعی از وزارت ورزش و وزیر هستیم پس باید کارهایمان را در آن راستا اما با مدل شرکتی جلو ببریم.
 
وی در پایان در خصوص حضور طباطبایی گفت:‌ طباطبایی از نیروهای قدیمی شرکت است که در برخی فدراسیون‌ها به عنوان سرپرست هم فعالیت داشته و موفق بوده که توانسته رضایت وزیر را به دست آورد. او می‌تواند در آزادی هم موفق شود.

منبع: فارس


۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن