تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819180786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده مينو خالقي بسته شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پرونده مينو خالقي بسته شد
عضو فراکسيون اميد در مجلس دهم با اشاره به ديدارش با رئيس مجلس، از ابلاغ نظر نهايي مقام معظم رهبري درباره پرونده مينو خالقي به مجلس خبر داد.
محمدجواد فتحي در گفت‌وگو با ايلنا، با اشاره به آخرين وضعيت پرونده مينو خالقي در مجلس دهم گفت: پيرو بحثي که در شعبه ۲ در خصوص طرح اعتبارنامه خانم خالقي مطرح کرده بودم، ديروز با دکتر لاريجاني ديداري داشتم و خدمت رئيس مجلس عرض کردم که با توجه به استنادها و ادله حقوقي، اين اعتبارنامه بايد در اختيار مجلس قرار گيرد و از ايشان خواهش کردم که به نوعي به شعبه دستور دهند که اعتبارنامه خانم خالقي هم مورد بررسي قرار بگيرد و به صحن بيايد.

او ادامه داد: با اين حال، آقاي لاريجاني ضمن تأکيد بر اينکه تمامي استدلال‌هاي بنده را قبول دارد و قائل به اين است که بررسي اين موضوع در صلاحيت مجلس بوده و پس از موعد مشخص در قانون، شوراي نگهبان ديگر حق ورود به آن را ندارد، گفتند که پس از پيگيري مسئله از طريق وزير کشور و رئيس‌جمهور، اين مسئله را از طريق مقام معظم رهبري هم پيگيري کردم و نظرم را به ايشان انتقال دادم.

نماينده مردم تهران در مجلس دهم در ادامه اعلام کرد: مقام معظم رهبري موضوع را به هيئت حل اختلاف قوا ارجاع مي‌دهند و نهايتاً اين هيئت نيز نظر شوراي نگهبان را مي‌پذيرد و در نهايت، مقام معظم رهبري اين نظر را به مجلس ابلاغ مي‌کنند.

او گفت: دکتر لاريجاني به بنده اعلام کردند که نظر نهايي به مجلس ابلاغ شده و با توجه به اين مهم، اين مسئله از حيطه بررسي شعبه ۲ خارج مي‌شود، ولي بنده با توجه به اينکه از ابلاغ آن از سوي مقام معظم رهبري باخبر نبودم و از آنجا که نظر هيئت حل اختلاف، يک نظر مشورتي است، موضوع را پيگيري کردم اما با توجه به اينکه نظر نهايي به مجلس ابلاغ شده، پرونده مينو خالقي در شعبه ۲ بسته شد.
 




تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن