تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819216300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت 624 واحد تولیدی البرز به چرخه تولید در 2 سال گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بازگشت 624 واحد تولیدی البرز به چرخه تولید در 2 سال گذشته
سرپرست معاونت امور اقتصادی و مطالعات منطقه ای استانداری البرز گفت:624 واحد تولیدی و صنعتی دراین استان طی 2 سال گذشته با حمایت دولت تدبیر و امید به چرخه تولید بازگشته است.
آفتاب :

عبادالله کامکار روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع این تعداد 431 واحد تولیدی در بخش صنعت با اشتغال زایی 8 هزار و 376 نفر و 193 واحد تولیدی دیگردر بخش کشاورزی است.
وی ادامه داد: واحدهای تولیدی کشاورزی در زمینه گلخانه، دام و طیور ، صنایع تبدیلی و تکمیلی است که با اخذ تسهیلات یا کمک های فنی فعال شدند.

کامکارگفت: کارگروه ستاد تسهیل استان البرز مشکلات واحدهای صنعتی غیرفعال و نیمه فعال را بررسی و راهکارهای خروج از رکود را در این واحدها ارائه می کند.
وی اظهار داشت: برای احیا و فعال سازی دوباره این واحدها در دولت یازدهم برنامه ریزی مناسب وتلاش های زیادی صورت گرفته است به طوری که در نخستین گام به منظور دستیابی به این مهم ، موانع آنها به صورت کارشناسی و علمی شناسایی شده است.

وی مهمترین مشکلات و اصلی ترین عوامل تعطیلی و نیمه فعال بودن واحدهای صنعتی و تولیدی استان البرزرا نداشتن نقدینگی و سرمایه در گردش، فرسودگی ماشین آلات و تجهیزات و به روز نبودن فناوری خط تولید و مساله تامین مواد اولیه اعلام کرد.
سرپرست معاونت امور اقتصادی و مطالعات منطقه ای استانداری البرز افزود: با توجه به شعار سال و نام گذاری آن به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برای رفع مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی استان الزام های اجرایی در نظر گرفته شده که برای تحقق آنها نیاز به همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی از جمله سیستم بانکی، مالیاتی، بیمه و سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

کامکار تصریح کرد: کارگروه ستاد تسهیل استان، امسال پیرو سیاست های دولت تدبیر و امید برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی برنامه های گسترده ای برای شتاب بخشی به رشد سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و تولیدی استان دارد ضمن اینکه یکی از اولویت های سیاست گذاری این دستگاه در سال 95 رفع مسایل و مشکلات واحدهای نیمه فعال و تعطیل به منظور احیا دوباره آنها است.

وی گفت: دولت یازدهم پیرو سیاست های حمایتی خود امسال قرار است مسائل و مشکلات حوزه صنعت و تولید کشور را در اولویت قرار دهد تا با آگاهی و اطلاع کامل از چالش های این بخش در استان ها راهکارهای لازم را برای رونق تولید و رفع موانع و مشکلات صنعت کشور اجرایی کند.




تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن