تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820797236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا در پی راه اندازی جنگ سرد است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
آمریکا در پی راه اندازی جنگ سرد است
دولت چین:
آمریکا در پی راه اندازی جنگ سرد است دولت چین در بیانیه ای رسمی در واکنش به اظهارات «اشتون کارتر» وزیر دفاع ایالات متحده، گفته است آمریکا به دنبال راه اندازی جنگ سرد در منطقه است.


به گزارش  فرهنگ نیوز، دولت چین به طور رسمی صحبت های اشتون کارتر درباره سیاست های خارجی چین را محکوم کرد و کاخ سفید را به راه اندازی یک جنگ سرد جدید متهم کرد.

در بیانیه دولت چین آورده شده است: صحبت های اشتون کارتر و دیگر مقامات آمریکایی در انتقاد از چین بیشتر به یک فیلم هالیوودی واشنگتن شباهت دارد که چین علاقه ای به ایفای نقش در آن ندارد.

اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در جمع نظامیان این کشور در آکادامی نیروی دریایی از سیاست های دولت چین در دریای چین جنوبی انتقاد کرده بود.

کارتر در این آکادمی گفت: دریای چین جنوبی آزادراهی است که همه کشورها حق استفاده از آن را دارند و نباید توسط دولت چین به صورت انحصاری محدود شود.

«هوا چوئینگ» سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به اظهارات اشتون کارتر گفت: به نظر می رسد صحبت های کارتر درباره محدود کردن دریای چین جنوبی به این معنی است که آمریکا درصدد اعزام نیروهای نظامی اش به این منطقه است.

وی افزود: صحبت های کارتر برگرفته از سیاست های استعماری و هژمونی آمریکا در سراسر جهان است.

چوئینگ در ادامه صحبتهایش خاطر نشان کرد که در قرن بیست و یکم چنین تفکری از راه اندازی یک جنگ سرد نمی تواند طرفدار زیادی داشته باشد.

وی گفت: چین علاقه ای به ورود به هرگونه جنگ سردی را ندارد و در فیلمی که سناریو آن توسط آمریکایی ها نوشته شده است بازی نخواهد کرد.
 

منبع: مهر


95/3/11 - 08:32 - 2016-5-31 08:32:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن