تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819703442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس هیأت پرورش اندام استان زنجان خبر داد برگزاری نخستین دوره مسابقات مردان آهنین در زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس هیأت پرورش اندام استان زنجان خبر دادبرگزاری نخستین دوره مسابقات مردان آهنین در زنجان
خبرگزاری فارس: برگزاری نخستین دوره مسابقات مردان آهنین در زنجان
رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: نخستین دوره مسابقات مردان آهنین در زنجان برگزار می‌شود.

مهران زرگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مسابقات مچ‌اندازی ویژه آقایان در زنجان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو گروه چپ دست و راست دست برگزار خواهد شد، اضافه کرد: شرکت برای عموم در این مسابقات آزاد است.
رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان تصریح کرد: مسابقات مچ‌اندازی به صورت اوپن است و افراد بالای 14 سال می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.
زرگری ادامه داد: این مسابقات روز جمعه 24 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و ثبت نام و وزن‌کشی مسابقات نیز ساعت 9 صبح همان روز انجام می‌شود.
وی در تشریح قوانین مسابقات برای شرکت‌کنندگان این مسابقات گفت: پوشیدن شلوار و تی‌شرت ورزشی و همچنین به همراه داشتن مدارک شناسایی و بیمه ورزشی الزامی و هزینه ورودی ثبت نام برای هر فرد مبلغ 60 هزار تومان است.
رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان خاطرنشان کرد: این مسابقات در دسته‌های وزنی 55، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90، 100، 110 و 110+ کیلوگرم برگزار و به نفرات نخست تا سوم نیز مدال و حکم قهرمانی اهدا خواهد شد.
زرگری در ادامه از برگزاری نخستین دوره مسابقات مردان آهنین در زنجان خبر داد و افزود: مهلت ثبت نام برای شرکت در این دوره از مسابقات تا سوم اردیبهشت است و علاقمندان برای شرکت در این مسابقات باید با به همراه داشتن مدارک شناسایی و کارت بیمه ورزشی و سلامت به دفتر هیأت بدنسازی استان برای ثبت نام مراجعه کنند.
وی هزینه ثبت نام در این مسابقات  را 100 هزار تومان عنوان کرد و گفت: مسابقات مردان آهنین در دو وزن 110 و 110+ کیلوگرم برگزار می‌شود.
رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان ابراز کرد: مسابقات مردان آهنین در آیتم‌های حمل کننده فلزی 120 کیلوگرم در مدت 60 ثانیه، حمل چمدان 260 کیلوگرمی به متراژ 20 متر در مدت 60 ثانیه و غلتاندن لاستیک 390 کیلوگرمی به تعداد هشت غلت در مدت 60 ثانیه برگزار می‌شود.
زرگری بیان کرد: شرکت برای عموم در این مسابقات آزاد است و به نفرات برتر جوایز نفیس و حکم قهرمانی اهدا خواهد شد.
وی با اشاره به آغاز کلاس‌های داوری و مربیگری هیأت پرورش اندام استان، اظهار کرد: کلاس داوری درجه 3 پرورش اندام و کلاس مربیگری درجه 3 بدنسازی بانوان و همچنین کلاس درجه 3 مربیگری آقایان در نیمه نخست اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
زرگری در پایان خاطرنشان کرد: سمینار یک روزه آشنایی با قوانین مچ‌اندازی آقایان و خانم‌ها در تاریخ دهم اردیبهشت برگزار خواهد شد. انتهای پیام/73002/ک40/

95/01/31 :: 10:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن