تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820880935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راز موفقیت رئال بر اتلتی در ضیافت پنالتی ها


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: راز موفقیت رئال بر اتلتی در ضیافت پنالتی ها
پشت پرده موفقیت رئال مادرید در ضربات پنالتی فینال لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو مادرید، یک چهره وجود دارد: خوان یوپیس.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دو شب پیش در سن سیروی میلان موفق شد در ضربات پنالتی 5-3 بر اتلتیکو غلبه کرده و برای یازدهمین بار قهرمان اروپا شود. نکته جالب این بود که هر 5 پنالتی رئال به سمت چپ یان اوبلاک زده شد و این دروازه بان نیز نتوانست هیچ واکنش مثبتی به آنها نشان دهد. در سوی دیگر کیلور ناواس روی 2 پنالتی اتلتیکو جهت را تشخیص داد و هرچند که در مهارشان ناموفق بود اما با به تیر خورد ضربه خوان فران، در نهایت رئال فاتح ضیافت پنالتی ها شد.  

  خوان یوپیس، یکی از بهترین مربیان دروازه بانی در فوتبال اسپانیا محسوب می شود که زمانی در لوانته مربی ناواس بود و در پیشرفت او نقش چشمگیری را ایفا کرد. به کمک او بود که ناواس در جام جهانی درخشید و سپس جذب رئال شد.   او در ابتدای فصل گذشته برای تیم دوم رئال مادرید به خدمت گرفته شد و زمانیکه زیدان هدایت تیم اول رئال را بر عهده گرفت، یوپیس را نیز در کادر خود حفظ کرد. به ادعای آ اس، یوپیس یک روز قبل از فینال و از آنجایی که احتمال کشیده شدن بازی به پنالتی زیاد بود، برای بازیکنان روی چگونگی ضربه زدن و نقاط ضعف اوبلاک بصورت ویژه صحبت کرد؛ توصیه هایی که در نهایت موثر واقع شدند و رئالی ها با گل کردن هر 5 پنالتی خود، فاتح اوندسیما شدند.

18:45  1395/03/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن