تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802760514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضعف در صنعت بسته بندی جلوی افزایش صادرات به روسیه را گرفت/ ایران سومین تولیدکننده گیلاس دنیاست


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: بهنام تاج الدینی رباره صادرات محصولات کشاورزی از جمله سیب به روسیه گفت: متاسفانه به دلیل ضعف در صنعت بندی کشور در بحث صادرات سیب درختی به روسیه موفقیتی کسب نکردیم. وی افزود: اگر چه روس ها برای خرید سیب درختی از ما بسیار تمایل داشتند اما صادرات سیب ما به روسیه به دلیل ضعف در بسته بندی محقق نشد و یا در حد بسیار کمی صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تراز ،بهنام تاج الدینی عضو کمسيون کشاورزي اتاق بازرگاني ايران با اشاره به نامه اخیر وزارت جهاد کشاورزی درباره ویژگی های ظاهری سیب درختی برای صادرات ، به خبرنگار تراز گفت: اگرچه صادرات سیب استانداردهایی را می طلبد اما به نظر می رسد نباید صدور چنین ابلاغیه هایی صادرات سیب یا سایر محصولات کشاورزی ما  را محدود کند. وی افزود: اتفاقا در حال حاضر به دلیل پایین بودن قدرت خرید مردم منطقه به خصوص کشورهای همسایه ما، مانند ترکمنستان، افغانستان و عراق این کشورها بیشتر خریدار سیب سالم اما درجه دو ما هستند.تاج الدینی ادامه داد: ابلاغ چنین دستورالعمل های از سوی وزارت جهاد باید با در نظر گرفتن همه جوانب کار باشد تا احیانا با صدور این بخشنامه ها موانع جدیدی بر سر راه صادرات شکل نگیرد.  
نائب رئيس کمسيون کشاورزي اتاق اروميه درباره صادرات محصولات کشاورزی از جمله سیب به روسیه اظهار داشت: متاسفانه به دلیل ضعف در صنعت بندی کشور در بحث صادرات سیب درختی به روسیه موفقیتی کسب نکردیم. وی افزود: اگر چه روس ها برای خرید سیب درختی از ما بسیار تمایل داشتند اما صادرات سیب ما به روسیه به دلیل ضعف در بسته بندی محقق نشد و یا در حد بسیار کمی صورت گرفت.
تاج الدینی درباره وضعیت صادرات سایر محصولات کشاورزی به روسیه تصریح کرد: میزان صادرات صیفی جاتی مانند کلم و خیار به روسیه مناسب بوده و می توان گفت در این محصولات بازار روسیه در اختیار تولیدات کشاورزی ایران است. وی در باره سایر محصولات صادر شده به روسیه با اشاره به کیوی و انگور ارومیه خاطرنشان کرد: با این حال ارتقا صنعت بسته بندی یکی از نیازهای اساسی برای افزایش صادرات محصولات کشاورزی است که باید در کشور به سمت ارتقا آن حرکت کنیم.
عضو کمسيون کشاورزي اتاق بازرگاني ايران درباره ایجاد پیش زمینه های افزایش صادرات محصولات کشاورزی به روسیه اظهار داشت: دولت در انجام این کار مصمم است و اقداماتی نیز صورت گرفته که امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی و حمایت های دولت در اعطای یارانه های صادراتی در سال آینده شاهد افزایش صادرات این محصولات به روسیه باشیم.
وی درباره مهمترین محصولات صادراتی ارومیه به خارج از کشور گفت: بعد از سیب درختی که در اولویت است بهترین کیفیت محصولات هسته دار مانند زردآلو، شلیل و گیلاس در ارومیه وجود داشته که خواهان و خریداران زیادی دارد. تاج الدینی با اشاره به کیفیت بالای گیلاس ارومیه افزود: سومین تولیدکننده گیلاس دنیا ایران است که بیشترین سطح کشت این محصول متعلق به استان آذربایجان غربی است.
این صادرکننده محصولات کشاورزی در خاتمه با اشاره به عدم کاهش کیفیت سیب درختی با توجه به حضور در سردخانه ها تصریح کرد: می توان سیب را نوعی شاه میوه دانست که با گذشت چندین ماه از نگهداری در انبارها کیفیت خودش را از دست نمی دهد. وی درباره صادرات این سیب ها افزود: این سیب ها در حال حاضر قابلیت صادرات توسط ماشین های یخچالدار را دارد. اما به دلیل گرمای هوا و طولانی بودن مسیر، صادرات این سیب ها با ماشین های معمولی ممکن نبوده و روی کیفیت و رنگ سیب ها تاثیر منفی می گذارد.









زمانبندی انتشار: 9 خرداد 1395 - 13:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن