تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820017825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدرنشینی نفت مسجدسلیمان صدرنشین در سوپرلیگ گلف کشور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: صدرنشینی نفت مسجدسلیمان صدرنشین در سوپرلیگ گلف کشور
در ادامه دور برگشت مرحله نهایی مسابقات سوپر لیگ گلف کشور، تیم نفت مسجدسلیمان موفق شد به صدر جدول رده‎بندی صعود کند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رییس هیات گلف استان اظهار کرد: تیم نفت مسجدسلیمان با حساب 3 بر 2 مقابل همشهری خود آزادگان به پیروزی رسید و با 12 امتیاز به صدر جدول رده‎بندی مسابقات صعود کرد.

علیرضا مرادحاجتی، ادامه داد: در دیگر مسابقه این هفته هم تیم ملی‎حفاری اهواز نتیجه را با حساب 2 بر یک به میزبان خود، هیات تهران واگذار کرد.

رییس هیات گلف خوزستان عنوان کرد: هم‎اینک نفت مسجدسلیمان با 12 امتیاز در صدر جدول رده‎بندی رقابت‎ها قرار دارد و پس از آن، تیم‎های ملی‎حفاری اهواز و هیات گلف تهران در رده‎های بعدی قرار دارند.

وی یادآور شد: دور برگشت مرحله نهایی مسابقات سوپر لیگ گلف کشور چهارشنبه و پنج‎شنبه هفته جاری پیگیری می‎شود که براساس برنامه، آزادگان مسجدسلیمان و هیات گلف تهران در مسجدسلیمان به مصاف هم می‎روند و ملی‎حفاری اهواز نیز در اهواز با نفت مسجدسلیمان رقابت خواهد کرد.

حاجتی در پایان اضافه کرد: در این دوره از بازی‎ها چهار تیم به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می‎کنند که با اتمام باز‎ی‌های این هفته، تیم‎های اول تا سوم لیگ مشخص خواهند شد.

انتهاي پیام/و







۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن