تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815331306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیدان تاریخ را عوض کرد / این قهرمان تقدیم به هوادارانمان در عراق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فبورنتینو پرز: زیدان تاریخ را عوض کرد / این قهرمان تقدیم به هوادارانمان در عراق فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید بعد از کسب 11مین عنوان قهرمانی اروپا می گوید که برای همیشه کریستیانو رونالدو را در این باشگاه می خواهد.
۱۳۹۵ يکشنبه ۹ خرداد ساعت 04:27

خبرگزاری پانا+پرز

به گزارش پانا؛ شنبه شب لوس بلانکوس موفق شد در فینال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 5-3 در ضربات پنالتی از سد روخی بلانکو عبور کند و به این ترتیب لا دسیما و اوندسیما مقابل رقیب همشهری به دست آمد. پرز در پایان این پیروزی به AS گفت: زیدان برای من، برای رئال مادرید و تاریخ باشگاه بسیار مهم بوده است. او در سال 2001 تاریخ را عوض کرد، به عنوان بازیکن قهرمان اروپا شد، به عنوان دستیار و سرمربی نیز این عنوان را فتح کرد. او در سال 2001 هم حرف مشابهی به من زد: "آن را به دست آوردم".
می خواهم این عنوان قهرمانی را به هوادارانمان در عراق تقدیم کنم. آنها در قلب من هستند. آن عمل وحشتناک به این معنی است که برخی باید کار های بیشتری برای حمایت از مادرید انجام دهند. ارزش های رئال مادرید در جاهای بسیار سختی نمایان می شود.
همه فصول سخت هستند اما ما تا پایان جنگیدیم. در لالیگا تنها به یک امتیاز برای قهرمانی نیاز داشتیم... نمی خواهم در مورد مسائل دیگر صحبت کنم، و تنها می خواهم در مورد لیگ قهرمانان اروپا صحبت کنم. لالیگا بسیار سخت است. ما جنگیدیم. چیز بیشتری نخواهم گفت. لیگ خوبی داشتیم. و جام اروپایی خوبی را پشت سر گذاشتیم.
افتخار می کنم که رئیس باشگاه رئال مادرید هستم، به خاطر هوادارانش، تاریخچه اش و این بازیکنان فوق العاده. می خواهم چند کلمه ای را هم به اتلتیکو مادرید اختصاص دهم، همسایه و دوست ما. در چند سال اخیر آنها سطح خود را نشان داده اند. لیگ قهرمانان اروپا و جام اروپایی در DNA ماست. این مهمترین عنوان قهرمانی در جهان است. - سرخیو راموس: او یک پدیده است. می خواهم شخصاً به خاطر فصل فوق العاده ای که داشت از او تشکر کنم. در ماه ژانویه او بار تیم را به دوش کشید. همه می دانند که می خواهم او بماند چون بخش جدایی ناپذیری از تاریخ باشگاه می باشد.
حدس می زنم که نمی توانیم هفته آینده قرارداد کریستیانو را تمدید کنیم چون یورو 2016 از راه رسید. می خواهم او برای همیشه اینجا بماند چرا که یکی از ارکان باشگاه است و به بخشی از تاریخ باشگاه تبدیل شده است. رئال مادرید با رونالدو علامتی در تاریخ حک کرد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن