تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815594996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت اصلی بسیج فرهنگیان، پیوند بین دو ارزش فرهنگ و بسیج می باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ضرورت اصلی بسیج فرهنگیان، پیوند بین دو ارزش فرهنگ و بسیج می باشد رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور، ضرورت اصلی بسیج فرهنگیان را پیوند فرهنگ و بسیج دانست وگفت: فرهنگ و بسیج، مجموعه ای از خصوصیات و ویژگی ها است که ترکیب آنها بسیج فرهنگیان را تشکیل می دهد.
۱۳۹۵ جمعه ۷ خرداد ساعت 07:59

خبرگزاری پانا+ ضرورت اصلی بسیج فرهنگیان، پیوند بین دو ارزش فرهنگ و بسیج می باشد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، شعبانعلی رمضانیان، در همایش فرهنگیان بسیجی استان سمنان که با عنوان یاوران ولایت، در تالار استاد مطهری سمنان برگزار شد، افزود: اگر امروز در کشور حاکمیت دین، قرآن و اصول ارزشمند والای دینی را شاهد هستیم   به واسطه خون مطهر شهدایی  است که جان عزیز خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
وی با اشاره به علت نامگذاری 8 سال جنگ با عراق به دفاع مقدس اظهار داشت: یک عنصر اخلاص و به میدان آمدن عوامل و دیگری نصرت خداوند نسبت به اخلاص و صداقت رزمندگان باعث شد که حتی یک وجب از خاک سرزمین ما به دست دشمن نماند.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیای فراتر رفته است، گفت: جغرافیایی انقلاب اسلامی با عنایت خاص خداوند متعال و خون های پاک شهدا از مرزها فراتر رفته و امروز شاهد حضور رزمندگان در سواحل مدیترانه هستیم.
رمضانیان با اشاره به رسالت جهانی انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان افزود: امروز پیام روح بخش و سعادت آفرین انقلاب به  بیشتر نقاط عالم حضور پیدا کرده و این انقلاب جهانی شده است.
وی اظهار داشت: ما باید این انقلاب و دستاوردهای آن را پشتیبانی و تقویت کنیم تا باقیمانده جهان و انسان های روی زمین با این تفکر و اندیشه آشنا شوند.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص ایمان و عمل به ارزش ها و باور اسلامی خاطرنشان کرد: فضای مجازی و بعضی از انگیزه های سیاسی، دین و ارزش های جامعه را در عالم از بین می برد.
رمضانیان عمل به دستورات دینی و انقلابی را از وظایف بسیجیان دانست وگفت: اگر می خواهیم در زمره دینداران قرار بگیریم، باید عمل را سر لوحه کار خود قراردهیم و از عوامل اقتدار نظام حفظ هویت انقلابی و اسلامی است.
گفتنی است؛ در پایان این همایش از فرهنگیان برتر بسیجی تجلیل شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن