تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813026269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجتمع حضرت امیرالمومنین(ع) درجهرم افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
مجتمع حضرت امیرالمومنین(ع) درجهرم افتتاح شد

شهرستان ها


شناسهٔ خبر: 3670429 - شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
استانها > فارس

جهرم- مجتمع آموزشی و فرهنگی حضرت امیرالمومنین (ع) جهرم با اعتبارنزدیک به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد. به گزارش خبرنگارمهر، فرمانده سپاه فارس بعدازظهر شنبه در مراسم افتتاحیه مجتمع بزرگ حضرت امیرالمومنین (ع)، با تأکید بر اینکه دنیای کنونی ما آبستن تحولات بزرگی است و ما در کانون این تحولات هستیم، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب هفته قبل در دانشگاه امام حسین(ع) به جهاد کبیر اشاره کردند و فرمودند آنجایی که عدم اطاعت از کفار باشد جهاد کبیر است. سردار غلامحسین غیب پرور تصریح کرد: چه کسی فکر می‌کرد در کاخ صدام که مرکز توطئه علیه امام(ره) بود اکنون عکس‌هایی از رهبر و امام راحل نصب شود که این از برکات خداست و برکات خداوند نصیب افراد تنبل نمی‌شود بنابراین این نعمت نشان از علاقه و تلاش مردم ایران به اسلام است.

سردارغیب پرور افزود: برکات خداوند آنجایی نازل می‌شود که آن ملت اهل غفلت نباشند و دفاع و مجاهد نیازمند انسان‌های با بصیرت است که این مرکز باید تبدیل به مرکز تربیت انسان‌های مجاهد درراه خدا و مدافعان انقلاب اسلامی شود زیرا که اگر بخواهیم انقلاب بماند نیازمند این افراد هستیم و بسیج و شهرستان جهرم این ظرفیت را دارد. همچین در این مراسم فرمانده سپاه جهرم بیان کرد: این مجتمع در مساحت پنج هزار و ۱۰۰ مترمربع که دارای سالن ورزشی، فضای آموزشی، فرهنگی و رستوران و غیره ساخته‌شده است.

محمدصادق شادمند افزود: ساخت این پروژه ۱۶ ماه طول کشیدو از ویژگی‌های آن رعایت تمام استانداردها و مقاوم بودن در برابر زلزله بیش از ۸ ریشتر است.

وی ادامه داد: هزینه کل پروژه نزدیک به ۳ میلیارد و نیم تومان است که ارزش کل پروژه ۱۰ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است. فرمانده سپاه جهرم گفت:۷۰ پایگاه مقاومت در ۱۶ ماه اخیر در جهرم راه‌اندازی شده و علاوه بر مجتمع امیرالمومنین (ع) دو کانون با ظرفیت‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری و...در جهرم فعال است. امام‌جمعه جهرم نیز در این مراسم با اشاره به اینکه این مجموعه برای تربیت و حفظ مردم در مسیر انقلاب است، اظهار داشت: مقدمات این هدف فراهم است اما کافی نیست. حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام خاطرنشان کرد: دیروز می‌گفتند امام تنهاست اما اکنون می‌گویند ایران تنهاست و همان‌گونه که امام پیروز شد ما نیز پیروز خواهیم شد. دشمن درصدد ناامید کردن ماست اما به فرموده امام راحل باید حکومت جهادی ایجاد کنیم. علیرضا صحراییان فرماندار ویژه جهرم  نیز از احداث این مجتمع باارزش وبزرگ تقدیر کردوگفت: این پروژه در راستای اقتصادمقاومتی و با همکاری بسیاری از مسئولان جهرمی راه‌اندازی شد.

وی با زنده نگه‌داشتن یاد خاطره شهدای تیپ المهدی در جنگ دفاع مقدس و مدافع حرم، گفت: امید است بتوان در پایان سال ۹۵ با توجه به شعار سال سربلند بیرون بیایم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن