تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817628500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استقلال با سه گل مغلوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: استقلال ایران با سه گل مغلوب اشتوتگارت آلمان شد

دیدار خیر خواهانه دو تیم استقلال و اشتوتگارت با برتری سه بر صفر حریف آلمانی خاتمه یافت.دو تیم استقلال و اشتوتگارت در حالی بازی خود را آغاز كردند كه حریف آلمانی با بازیكنان اصلی خود به میدان آمد و استقلال درغیاب یدالله اكبری و داود سیدعباسی و با تركیبی از جوانان و با تجربه ها درمقابل حریف صف آرایی كرد.حضور مسعود قاسمی در این مسابقه از ابتدای بازی از نكاتی بود كه در تركیب استقلال جلب توجه می كرد.دو تیم بازی را با احتیاط آغاز كردند كه در این میان استقلال با تكیه بر ارسالهای نوازی و نیكبخت و تكیه برشم گلزنی سامره ، عنایتی و فاطمی قصد باز كردن دروازه حریف را داشت كه این حربه تنها یكبار وآنهم در پی خطای سولدو بر روی نیكبخت به كار آمد كه ضربه خطا را نوازی به گوشه دروازه هیلده براون فرستاد كه تیر دروازه مانع از ورود توپ به دروازه شد و دربرگشت نیكبخت و فاطمی نتوانستند از فرصت بدست آمده استفاده نمایند تا بهترین فرصت گلزنی ازاستقلال گرفته شود.

درطول بازی نیز اشتوتگارت در چند نوبت توسط كوین گورانی فرصت گلزنی داشت كه با جسارت مسعود قاسمی این حملات بی نتیجه بود. اشتوتگارت سرانجام در دقیقه 23 بر روی پاسكاری گورانی والكساندر گلپ درداخل محوطه 18 قدم صاحب موقعیت شد تا این بازیكن پس ازعبورازقاسمی نتیجه را به سود حریف آلمانی تغییر دهد.دراین نیمه بیشتربازی دراختیار اشتوتگارت بود و استقلال با تكیه بر ضد حملات قصد گلزنی داشت كه به نتیجه نرسید.

استقلال و اشتوتگارت در حالی نیمه دوم بازی خود را آغاز كردند كه نیمه نخست با تك گل الكساندر گلپ به سود حریف آلمانی خاتمه یافته بود.در نیمه دوم و بویژه از دقیقه 60 بازی به بعد بازیكنان استقلال ازنظر قوای جسمانی دچار مشكل شدند و این مساله فرصت را برای حریف بوجود آورد تا توپ و میدان را در اختیاربگیرد و تعداد گلهای خود را به عدد سه برساند.

 بوردن در دقیقه 80 از روی یك ضربه  ایستگاهی و به زیبایی دومین گل اشتوتگارت را به ثمر رساند. در حالی كه استقلال تلاش می كرد یكی از گلهای خورده را جبران كند در دقیقه 90 كوین كورانی كه دراین مسابقه چندین موقعیت گلزنی را از دست داده بود با به ثمر رساندن سومین گل بازی نتیجه را به سود اشتوتگارت خاتمه داد. در نیمه این مسابقه سعید لطفی به جای امیرحسین صادقی ، امیرامینی فر به جای علی سامره وكیوان ساجدی به جای  سعید لطفی برای استقلال به میدان آمدند. لازم به ذكر است كه تمام عواید حاصل از بلیط فروشی این دیدار به هموطنان زلزله زده شهر بم اختصاص خواهد یافت.

بازیكنان استقلال پس از این دیدار باید روز 13 بهمن ماه در چارچوب رقاتبهای لیگ برتر به مصاف پرسپولیس بروند.در حاشیه بازی :**دیدار استقلال و اشتوتگارت با یك دقیقه سكوت آغاز شد.

**تیم فوتبال اشتوتگارت در آغاز دوربرگشت رقابتهای بوندسلیگا پس از40 روزتعطیلی به مصاف هانزاروشتوك خواهد رفت.**قبل از شروع بازی این دوتیم ، اشتوارت مدیر باشگاه اشتوتگارت، سفیر ایران در آلمان و آصفی سخنگوی وزارت امور خارجه در ورزشگاه حضور پیدا كردند و درآغاز بازی با بازیكنان دو تیم دست دادند و مراسم ابتدای بازی را به جای آوردند.

**حدود 9 هزار تماشاگر با خرید بلیت های ویژه این مسابقه را از نزدیك تماشا كردند.**هوای شهر روتلینگن به هنگام شروع بازی 2 درجه بالای صفر بود اما آسمان آفتابی و زمین عالی ورزشگاه كروز آلیشه زمینه را برای انجام یك بازی خوب مهیا كرده بود.**تمام عواید بلیت فروشی این مسابقه به مصیبت زدگان حادثه بم اختصاص خواهد یافت.**تیمو هیلد براوند دروازه بان تیم اشتوتگارت، در نیم فصل اول بوندسلیگاه با 7 گل خورده به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب شد و دراین دیدارازابتدا درتركیب تیمش قرار گرفت.**قبل از شروع این دیدار بازیكنان و تماشاگران حاضر در ورزشگاه به احترام درگذشتگان حادثه بم یك دقیقه سكوت كردند.**یدالله اكبری و داود سید عباسی دوبازیكن كلیدی استقلال به علت مصدومیت ازابتدا درتركیب این تیم قرار نگرفتند.**كلاین هرت مسئول برگزاری این دیدار خیرخواهانه قبل ازبازی چند دقیقه ای را برای حاضران سخنرانی كرد.**این دیدار را عادل فردوسی پور از آلمان گزارش نمود .





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 510]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن