تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806614034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمایز در کارآفرینی رمز موفقیت است/توسعه پایدار با بهبود خدمات


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در نشست حوزه مشاوران جوان استانداری گلستان مطرح شد؛
تمایز در کارآفرینی رمز موفقیت است/توسعه پایدار با بهبود خدمات

کراپ‌شده - مشاوران جوان


شناسهٔ خبر: 3668986 - جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
استانها > گلستان

گرگان – نشست کمیته دختران و بانوان حوزه مشاوران جوان استانداری گلستان با موضوع کارآفرینی و اشتغال برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، نشست کمیته دختران و بانوان حوزه مشاوران جوان استانداری گلستان با موضوع کارآفرینی و اشتغال عصر پنجشنبه برگزار شد. مشاورجوان استانداری گلستان درابتدای این جلسه گفت: وظیفه حوزه مشاوران جوان استانداری بستر سازی مناسب برای ایده و راهکار جوانان صاحب نظر و  به دنبال آن پرورش جوانان دغدغه مند برای فردای گلستان است. علی نصیبی افزود: تصمیم داریم در ۶ جلسه اول سال جاری به اشتغال و کارآفرینی از جنبه‌های مختلف بپردازیم و امیدواریم خروجی این جلسات با حضور مسئولان استان که متولی، برنامه ریز و سیاست گذار در این زمینه هستند همراه باشد. در ادامه تعدادی از بانوان کارآفرین به بیان تجربه‌های خود پرداختند. پریسا طاهرآموز یکی از این کارآفرینانی بود که در زمینه پخت غذا و شیرینی فعالیت می‌کند.  طاهرآموز فارغ التحصیل رشته برق و مخابرات درمقطع کارشناسی و رشته مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد است که مدت محدودی در زمینه تحصیلی‌اش فعالیت می‌کند. از آنجایی که از نوجوانی به آشپزی کردن علاقه داشته است از دوسال و نیم گذشته به حرفه آشپزی و غذاهای فینگرفود (انگشتی) رو آورده است. طاهرآموز گفت: در ابتدای شروع کارم هیچ حمایتی از سمت خانواده‌ام نداشتم، اما عقب نشینی نکردم و با تهیه وام به کار دلخواهم مشغول شدم و بعد از گذشت هفت ماه با بهترین رستوران‌ها و کافی شاپ ها در سطح گرگان شروع همکاری کردم.  

برای رسیدن به موفقیت باید از برخی عوامل گذشت این بانوی کارآفرین خطاب به بانوان حاضر در جلسه گفت: برای رسیدن به موفقیت‌ها باید از یکسری عوامل گذشت تا به هدف اصلی رسید وبه عنوان مثال باید از تفریح و راحتی خود کم کنیم تا بتوانیم به جایگاه اجتماعی خوب و روح و روان سالمی برسیم. طاهر آموز افزود: متاسفانه ما دختران جوان در زمینه روحی روانی دچار مشکل هستیم و از کمبودها و خالی بودن دست‌ها می‌ترسیم ولی اگر ۱۰ درصد به حرفه مورد نظر خود علاقه داشته باشیم با پشتکار بیشتر به چیزی که می‌خواهیم می‌رسیم. وی به مسئله به روز بودن اشاره کرد و گفت: به روز بودن فقط مختص به حوزه کامپیوتر و ارتباطات نیست بلکه وارد هر حوزه کاری که می‌شوید باید مدام اطلاعات خود را به روز رسانی کنید تا نسبت به رقبا عقب نمانید. یگانه بهادران، فارغ التحصیل رشته آمار و مربی سفالگری مرکز فنی حرفه‌ای خواهران دیگر کارآفرین حاضر در جلسه بود. بهادران گفت: در دوان کودکی بر خلاف دخترهای دیگر که عروسک بازی می‌کردند من همیشه در باغچه خانه مشغول به درست کردن ظرف با گِل بودم و این ظرف‌ها را به پدرم می فروختم و ازاین کار احساس رضایت می‌کردم. وی افزود: به لطف خانواده‌ام اکثر دوره‌های هنری را در گرگان و شهرهای مختلف گذراندم و در مرکز فنی حرفه‌ای به عنوان مربی شروع به فعالیت کردم و در همان وقت‌ها بزرگترین شکست زندگی را متحمل شدم که باعث شد مدتی از کار فاصله بگیرم. از بزرگترین شکست زندگی ام فهمیدم می توانم دوباره پیروز شوم بهادران با بیان اینکه این شکست به من فهماند می‌توانم با هنری که دارم دوباره پیروز شوم، ادامه داد: کارگاه کوچکی برای خودم اجاره کردم و دوباره به اداره فنی حرفه‌ای برای تدریس بازگشتم. این بانوی کارآفرین در ادامه گفت: اولین قرارداد خود را با یک آپارتمان پنج طبقه امضا کردم و به همراه بهترین کارآموزان این پروژه را به اتمام رساندم. بهادران افزود: بعد از این پروژه سعی کردم سفال را وارد المان‌های شهری کنم که در این زمینه هم موفق بودم و کارم با استقبال زیادی رو به رو شد و امروز افتخار می‌کنم شاگردانم به درجه‌ای رسیده‌اند که تمایل دارند مستقل شوند و کسب و کار خود را داشته باشند. بعد از صحبت بانوان کارآفرین، اعضای کمیته در رابطه با فرصت‌ها و موانع اشتغال بانوان در مشاغل غیردولتی به تبادل نظر پرداختند. نبود زیرساخت برای ارائه محصولات خانگی و بازار مناسب برای فروش، نبود حمایت از سوی مسولان و بحث مجوز ندادن به دختران جوان در زمینه کسب و کار از موانعی بود که عنوان شد. در پایان وحیده مزیدی، دکترای کارافرینی در این جلسه به جمع بندی مباحث و نکته نظرات پرداخت. مزیدی در تعریف کلمه کارآفرین گفت: کارآفرین یعنی ارزش آفرینی و در ارزش آفرینی متمایز کردن خود از دیگران در آن حرفه بسیار مهم است. وی تصریح کرد: مهارت، گام دوم است و دانش به همراه مهارت به دست می‌آید؛ خلاقیت موقعیت بعدی است و باعث می‌شود مغز هسته باز شود. مزیدی تاکید کرد: به دنبال کار شاق کردن نباشید سعی کنید همان کار را با خدمات بهتر عرضه کنید تا به توسعه پایدار برسید. این دکترای کارآفرین از تجاری سازی محصول به عنوان دره مرگ یاد کرد و گفت: بسیاری از ایده‌ها در این دره می‌میرند و به پایان راه می‌رسند.    









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن