تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798377447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزینه های جبهه پایداری برای نائب رئیسی مجلس چه کسانی هستند؟


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


خطر حضور پایداری چی ها در هیئت رئیسه جدید!
گزینه های جبهه پایداری برای نائب رئیسی مجلس چه کسانی هستند؟
کمتر از یک روز دیگر مجلس دهم کارش را آغاز میکند. مجلسی که قرار است پر باشد از اعتدالیون و مستقلان و در کنارش، تندورها به گوشه ای رانده و حداقل در این مجلس از افراطی گری دور باشند. اما این روزها اخبار مختلفی از گوشه و کنار به گوش میرسد که نشان از فعالیت اعضای یک گروه افراطی برای رسیدن به مناصب مهم در مجلس دارد.
روز نو : کمتر از یک روز دیگر مجلس دهم کارش را آغاز میکند. مجلسی که قرار است پر باشد از اعتدالیون و مستقلان و در کنارش، تندورها به گوشه ای رانده و حداقل در این مجلس از افراطی گری دور باشند. اما این روزها اخبار مختلفی از گوشه و کنار به گوش میرسد که نشان از فعالیت اعضای یک گروه افراطی برای رسیدن به مناصب مهم در مجلس دارد.
به گزارش سایت روزنو، با نگاهی به داشته های گروه های تندروی اصولگرا در مجلس دهم، میبینیم هنوز هستند کسانی که میتوانند این اقلیت تندرو را از خاک بلند کرده و به روزهای اوجش برگرداند! مثل همان زمانی که مجلس نهم را با حاشیه سازی ها و جار و جنجالهایشان از رسمیت می انداختند و نقل محافل خبری بیشتر درگیری های آنها بود. بد نیست بدانید مهره های این گروه که میخواهند به دل هیئت رئیسه نفوذ کنند چه کسانی هستند.
در میان گزینه هایی که برای نائب رئیسی مجلس دهم در میان اصولگرایان مطرح شده است، دو گزینه بسیار جای بحث دارند. یکی حمیدرضا حاجی بابایی است و دیگری محمد دهقان که نزدیک به جبهه پایداری هستند!
حاجی بابایی بیش از دهقان معرف حضور است. او  وزیر آموزش و پرورش در دولت دوم محمود احمدی نژاد است. حاجی بابایی با آتش سوزی در مدارس مناطق محروم مخصوصا مدرسه معروف شین آباد و همچنین تصادف اتوبوسهای راهیان نور با اختلاف زیادی در صدر پرکارترین وزرای آموزش و پرورش قرار دارد!
در زمان انتصاب حاجی بابایی به این سمت، بسیاری با احمدی نژاد مخالفت کردند ولی او همچنان بر حرف خود پافشاری کرد و حاجی بابایی به عنوان ناکارآمدترین وزیر در این حوزه ثبت در تاریخ شد.
 علاوه بر آن، نام حاجی بابایی عجین شده است با جبهه یکتا. او سخنگوی این جبهه است. جبهه ای که این روزها آوازه بازگشتش به آغوش احمدی نژاد بسیار شنیده میشود. یکتا اواخر خردادماه سال ۹۴ شکل گرفت. ۲۵ نفر از اطرافیان احمدی نژاد که غالبا وزرای کابینه او در آن هشت سال به یاد ماندنی بودند، وقتی دیدند برای رسیدن به صندلیهای سبز بهارستان باید از احمدی نژاد دوری کنند، دست به کار شدند و جبهه ای راه انداختند با این شعار که میخواهند خوبی های دولت احمدی نژاد را پررنگ کنند و بدی هایش را حذف. همان زمانها بحث ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات دهمین مجلس هنوز چندان رسانه ای نشده بود ولی بعد از اینکه این ائتلاف شکل گرفت یکی از شعارهای این ائتلاف این بود که اعضایش باید از احمدی نژاد اعلام برائت کنند!
یکتایی ها با چپی پر به انتخابات آمدند. دی ماه اخبار از گوشه و کنار میرسید که یاران احمدی نژاد آمده اند برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای شورای اسلامی. اما نقطه عطف ورود همه این افراد این بود: «ما ارتباطی با احمدی نژاد داریم. مستقل آمده ایم.» اسفند ماه مشخص شد از آن لشکر احمدی نژادی تنها یک نفر راهی مجلس شده است. شاید بدنباشد که بدانید یکتا را نوپایداری ها مینامیدند. یعنی عملا ارتباط نزدیک با پایداری های مجلس.
حالا با ورود حاجی بابایی به مجلس و شایعاتی مبنی بر حضور نامش در میان گزینه های اصولگرایان برای کرسی های نواب رئیسی، شانس اقلیت تندروی مجلس (پایداری ها) برای رسیدن به کرسی های هیئت رئیسه افزایش یافته است. اتفاقی که میتواند مجلس دهم را نیز چیزی شبیه مجلس نهم کند.
به گزارش روزنو،اما محمد دهقان شهرت حاجی بابایی را ندارد. اما از دور هفتم در مجلس حضور دارد و یکی از اعضای پایداری است. او در مجلس قبل به عنوان دبیر در هیئت رئیسه حضور داشته است و شنیده میشود او نیز عزم جلوس بر جایگاه نواب رئیسی را دارد.
گرچه اصولگرایان گزینه های بهتری چون علاءالدین بروجردی و جهانبخش محبی نیا را نیز در چنته دارند. گزینه هایی که هم شهرت بیشتری دارند و هم عملکرد مشخصشان در هیئت رئیسه و کمیسیون امنیت ملی بر کسی پوشیده نیست.




تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن