تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814591988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی تراکتور سازی مقابل النصر امارات / وداع سرخ ها با لیگ قهرمانان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پیروزی تراکتور سازی مقابل النصر امارات / وداع سرخ ها با لیگ قهرمانان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نماینده شایسته ایران با وجود برتری سه بر یک مقابل النصر امارات از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا بازماند.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ خرداد ساعت 13:28

خبرگزاری پانا+پیروزی تراکتور سازی مقابل النصر امارات / وداع سرخ ها با لیگ آسیا

 به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز یکی از نمایندگان ایران در حضور هفتاد هزار تماشاگر ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان النصر امارات بود.
این دیدار در حالی آغاز شد که تراکتورسازی در دیدار رفت با نتیجه چهار بریک شکست خورده بود و کار سختی برای صعود داشت.
در بازی امشب در حالی که نماینده ایران کار را هجومی آغاز کرد این النصر بود که در دقیقه پانزدهم و روی یک ضد حمله دروازه خود را باز شده دید تا امید برای صعود به حداقل برسد.
در آغاز نیمه دوم، تراکتورسازی کاملا تحول شده نشان داد و دو گل تماشایی از فرزاد حاتمی و یک گل از محمد ایرانپوریان سبب شد تا نماینده ایران با حساب سه بر یک از حریف پیشی بگیرد.
در دقایق پایانی نیز تراکتورسازی دو موقعیت ایده آل گلزنی داشت که عملکرد مناسب دروازه بان النصر و بدشانسی تراکتورسازی سبب شد تا گل دیگری ردوبدل نشود.
هرچند تراکتورسازی این دیدار را با برتری سه بر یک به پایان رساند، اما نماینده شایسته ایران در مجموع دو دیدار رفت و برگشت 5 بر 4 شکست خورد و با وجود شایستگی از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.
در پایان این دیدار هفتاد هزار تماشاگر حامی تراکتورسازی ایستاده به تشویق بازیکنان و کادر فنی تیم خود پرداختند.
درحالیکه اعضای تیم النصرامارات جشن صعود را در زمین برپا کردند، بازیکنان تراکتورسازی به شدت اشک می ریختند.
امروز در دیگر دیدارهای این رقابت ها ، تیم های چونبوک موتورز کره جنوبی، شانگهای چین و لوکوموتیو ازبکستان با غلبه بر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.
چهارشنبه شب و در دیگر دیدار دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم ذوب آهن ایران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان العین امارات است. دیدار رفت دو تیم در امارات با تساوی یک بر یک همراه شده است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن