تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819701236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوریان و بیرانوند قسر دررفتند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: منصوریان و بیرانوند قسر دررفتند
از سازمان لیگ خبر رسیده که بازیکنان لیگ برتری تا اطلاع ثانوی حق فسخ قرارداد یک‌طرفه خود را نخواهند داشت. اعلام این خبر باعث بروز حاشیه‌هایی شده است. مثلا" برخی از بازیکنان استقلال اهواز به‌خاطر عدم دریافت حق‌و‌حقوق خود از این باشگاه و دریافت کمتر از ۵۰ درصد قراردادشان به صورت یک‌طرفه قراردادشان را با باشگاه اهوازی فسخ کردند، اما نامه فسخ قرارداد آنها مورد تأیید سازمان لیگ قرار نگرفته است.
به گزارش نامه نیوز ، این در حالی است که نامه فسخ قرارداد این بازیکنان از سوی هیئت فوتبال استان خوزستان تأیید شده و طبق آیین‌نامه سازمان لیگ نیز باید این نامه‌های فسخ را امضا می‌کرد.

از طرفی علیرضا بیرانوند و علیرضا منصوریان بلافاصله بعد از پایان لیگ به خاطر دریافت کمتر از ۵۰ درصد قراردادشان از باشگاه نفت اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد خود در هیئت فوتبال استان تهران کردند و سازمان لیگ نیز نامه‌ آنها را امضا کرد، اتفاقی که در مورد بازیکنان استقلال اهواز رخ نداد.

مصطفی شهبازی در مورد اینکه چرا نامه‌های فسخ قرارداد بازیکنان استقلال اهواز مورد تایید سازمان لیگ نیست، گفت: دستور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال این بوده که تا زمانی که رئیس سازمان لیگ مشخص نشده نامه‌های فسخ قرارداد‌های یکطرفه بازیکنان و مربیان امضا نشود.

شهبازی درباره اینکه چرا نامه فسخ یکطرفه بیرانوند و منصوریان از سوی مسئولان سازمان لیگ امضا شد گفت: بعد از اینکه نامه‌های بیرانوند و منصوریان امضا شد تاج این دستور را صادر کرد. در حال حاضر هم تا زمانی که رئیس سازمان لیگ مشخص نشود نامه‌‌های فسخ قراردادها را امضا نخواهیم کرد.



منبع: تسنیم


۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن