تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806668214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برجام هیچ سودی برای ملت ایران نداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران:
برجام هیچ سودی برای ملت ایران نداشته است

حاج میرزا سلگی مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران


شناسهٔ خبر: 3665484 - دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
استانها > همدان

نهاوند- مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران با بیان اینکه برجام هیچ سودی برای ملت ایران نداشته است، گفت: اداره مملکت باوجود تحریم‌ها در چهار سال اخیر معجزه بوده است. به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاج میرزا سلگی صبح دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان شهرستان نهاوند بابیان اینکه جایگاه شهدا بسیار رفیع و بلندمرتبه است و مکتب عاشورایی اباعبدالله(ع) و رهنمودهای امام خمینی(ره) چراغ راه رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس بود، گفت: محاسبات صدام که به‌وسیله آمریکا و ایادی کفر انجام‌شده بود یک محاسبه مادی بود که قصد داشت ایران را در مدت کوتاهی سرنگون کند. وی اظهار کرد: ایمان، اعتقاد مردم، پیروی از ولایت‌فقیه و عشق به شهادت به تأسی از امام حسین(ع) رمز پیروزی و نقطه قوت ما بود. سردار سلگی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ملت ایران، گفت: دشمنان با برنامه‌ریزی خود و هدایت مردم به سمت استفاده از ماهواره و اینترنت سعی دارند اعتقادات و ایمان مردم را ضعیف و سست جلوه دهند که در این راستا سربازان هوشیار نظام با رهنمودهای مقام معظم رهبری توانسته‌اند نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کنند. مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران گفت: ایران اسلامی برای به بار نشستن اهداف خویش که اهداف متعالی اسلام ناب محمدی است شهدای بسیاری را تقدیم کرده و بی‌اعتنا شدن به راه و یاد شهدا خیانت به کشور و گناهی نابخشودنی است. وی بابیان اینکه بسیاری از اختلاف‌نظرهای سیاسی نشات گرفته از نداشتن شناخت کافی نسبت به خداوند متعال است، گفت: امام خمینی بعد از پایان جنگ فرمودند که جنگ تحمیلی گنجینه‌ای است که باید آن را کشف کنیم تا بتوانیم از الطاف الهی به‌درستی بهره‌مند شویم. وی بابیان اینکه آمریکا مصداق واقعی استکبار در تمامی اقداماتی است که در جهان علیه مردم مظلوم شکل می‌گیرد، گفت: چرا برخی تحلیل‌هایی کوتاه بین دارند و جنگ در سوریه و عراق را بی‌فایده و بی‌دلیل می‌دانند. وی اظهار کرد: اگر به جنگ با داعش که درواقع آمریکا است نرویم به ۴۰ کیلومتری مرزهای ما می‌آیند. وی گفت: آنان که در خارج از مرزها به‌عنوان مدافعان حرم و حریم خداوند در حال مبارزه با کفر هستند وجودشان سرشار از معنویت، کرامات انسانی، هم‌نوع‌دوستی و غیره است. وی ادامه داد: برخی منتظر هستند که آمریکا به ما لطف کند درحالی‌که آمریکا شمر زمان است لذا باید مردم و مسئولین توجه بیشتری به مسائل روز داشته باشند. وی بابیان اینکه اگر وظیفه خود را بدانیم قطعاً پیروز و موفق خواهیم شد، گفت: همچنان که گفتیم اصلی‌ترین و مهم‌ترین وظیفه ما ولایتمداری و تبعیت از ولی‌فقیه زمان آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای است تا پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان (عج) برساند.

وی در بخش بعدی سخنانش گفت: آن‌قدر به چپ و راست بودن دامن نزنید باید عبرت‌های گذشته برای ما نقشه و چراغ راهی باشد تا بتوانیم اهداف عالیه نظام را محقق کنیم. وی گفت: بنده معتقدم در چهار سال اخیر باوجود تحریم‌های همه‌جانبه فلج‌کننده اداره کشور معجزه بوده است لذا لازم است همچنان که خداوند الطاف خود را شامل این دولت و نظام می‌کند با نیز به وظایف محوله خود به‌درستی رسیدگی کنیم. وی بابیان اینکه توجه به منابع داخلی راه‌حل پیروزی و مقاومت در برابر آمریکا است، اظهار کرد: برجام هیچ سودی برای ما و ملت ایران نداشته است اما آنچه از آن حاصل شد دروغ‌گویی و پایبند نبودن آمریکا به تعهداتش است همچنان که مقام معظم رهبری در همان ابتدا قابل‌اعتماد نبودن آمریکا را به مسئولین گوش زد کردند. مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران بابیان اینکه دشمن در مسئله هسته‌ای با تفکر جوانان و اندیشه ایران اسلامی جنگید، گفت: آنچه حق ایران اسلامی بود ندادند و آنچه هم دادند را با تنگ کردن عرصه نگذاشتند اثری بر جامعه داشته باشد. وی در پایان تصریح کرد: آنان رشد و شکوفا شدن ایران اسلامی را دیدند و می‌دادند که ایران اسلامی محل تولید و انعکاس بیداری اسلامی برای امت خداجو است پس هرچه در توان داشته باشند برای دشمنی و نابودی ایران به کار خواهند گرفت.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن