تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820286308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورعلی گنجی: زلاتان جای من به السد نمی‌آید


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پورعلی گنجی: زلاتان جای من به السد نمی‌آید
من دو فصل دیگر با السد قرارداد دارم. اگر شرایط حضورم در فوتبال اروپا ظرف یکی دو هفته آینده مهیا نشد در السد می مانم. چون فکر نمی کنم السد اجازه بدهد به تیم دیگری بروم.

مرتضی پورعلی گنجی که نیم فصل موفق را با السد سپری کرد، حالا با شایعه ای جدید مواجه شده. اینکه السد قصد دارد تا زلاتان ابراهیمویچ را جایگزین او کند. مرتضی پورعلی گنجی اما از انتشار این شایعه ها ناراحت است. او در گفت و گو با خبرنگار " ورزش سه " می گوید:« وقتی می خواستم به لیگ چین بروم، خیلی ها می گفتند فوتبال من تمام می شود. حتی پا را فراتر گذاشتند و مدعی شدند فقط یک نیم فصل در چین دوام می آورم. یک فصل در چین ماندم و می توانید از هواداران و مربیان تیان جین تدا بپرسید که چقدر از عملکرد من رضایت داشتند. حتی اریکسون که آنجا مربیگری می کرد علاقمند بود تا به تیمش بروم.»
پورعلی گنجی صحبتهایش را اینگونه ادامه می دهد:« قصد داشتم از چین به اروپا بروم اما شرایط مهیا نشد. پس السد و لیگ ستارگان قطر را انتخاب کردم. بگذرد که چقدر شایعه ساختند که السد پورعلی گنجی را نمی خواهد و علاقه ای به جذبش ندارد. با این حال به قطر آمدم و به گواه کارشناس ها یک نیم فصل خوب را پشت سر گذاشتم. هم از نطر فنی و هم اخلاقی. خدا را شکر سه گل زدم، یک پنالتی گرفتم و در تمام بازی ها و از نظر کارشناس ها جزو سه چهار بازیکن برتر السد بودم.  کادر فنی و مدیریتی باشگاه نیز از عملکردم رضایت کامل داشتند.»
مدافع تیم ملی ایران درباره ادامه بازی در السد می گوید:« نمی دانم چرا اینقدر برای من شایعه می سازند. من همیشه ارتباط مناسبی با رسانه ها داشتم اما باز هم می بینیم که می گویند السد پورعلی گنجی را نمی خواهد. من دو فصل دیگر با السد قرارداد دارم. اگر شرایط حضورم در فوتبال اروپا ظرف یکی دو هفته آینده مهیا نشد در السد می مانم. چون فکر نمی کنم السد اجازه بدهد به تیم دیگری بروم. السد علاقمند است تا بمانم و در خط دفاع این تیم بازی کنم.حتی برای اردوی آلمان که قرار است یکی دو ماه دیگر برگزار شود با من هماهنگ کرده اند.  فکر نمی کنم مشکلی برای ادامه همکاری ما وجود داشته باشد.»
پورعلی گنجی درباره شایعه حضور زلاتان در السد می گوید:« شک نکنید اگر ژاوی، مسی و رونالدو نبودند زلاتان می توانست عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان را بدست بیاورد. در بازی ایران- سوئد روبروی او بازی کرده ام و می دانم چقدر بزرگ است. او یک بازیکن درجه یک در سطح جهان است و اصلا نباید خودم را با او مقایسه کنم. فقط این را بگویم که این شایعه درست نیست. آنهایی که فوتبال می فهمند می دانند که من مدافع هستم و زلاتان مهاجم. ضمن اینکه من سهمیه آسیایی هستم و زلاتان اروپایی. پس من و زلاتان ارتباطی به هم نداریم. هم از نظر شخصیتی و هم فنی. او و ژاوی بازیکنانی کامل هستند.  خودم علاقمندم که او بیاید و از تجریباتش استفاده کنم. درست مثل نیم فصلی که کنار ژاوی بازی کردم و از او نکات بسیاری آموختم. السد وقتی توانسته ژاوی را جذب کند قطعا می تواند پای زلاتان را نیز به قطر باز کند. پس امیدوارم او بیاید و یک تیم قدرتمند را تشکیل بدهیم.»

12:43  1395/03/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن