تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804783290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دارنده مدال افتخار صادرات کشور: آغاز شمارش معکوس راه اندازی پالایشگاه غلات زر


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دارنده مدال افتخار صادرات کشور: آغاز شمارش معکوس راه اندازی پالایشگاه غلات زر استان‌ها > البرز - رئیس هیأت مد‌یره‌ی گروه صنعتی و پژوهشی زر گفت: شمارش معکوس راه اندازی خطوط تولید پالایشگاه غلات زر آغاز شده است.

به گزارش خبرآنلاین البرز،مرتضی سلطانی در حاشیه بازدید بازرگانان آلمانی از نخستین پالایشگاه غلات کشور، با تأکید بر اینکه خبرهای خوشی در راه است تشریح کرد: در شرایط سخت تحریم کلنگ مگاپروژه ملی پالایشگاه غلات زر زده شد؛ و امروز با توکل برخدا و به همت جوانان این سرزمین، توانستیم پروژه‌ای را به انجام برسانیم که در خاورمیانه نمونه‌ی آن را نداریم و بی نظیر است.
وی درادامه به موقعیت شهری چون «اسن» آلمان و شرایط معیشتی مردم آن شهر اشاره کرد و گفت: شهری چون اسن آلمان به واسطه واحدهای تولیدی که در دل خود جای داده است به شهر فولاد تبدیل شده و مردمانش از وضعیت معیشتی خوبی برخوردارند، امروز، ما و مردم استان البرز در مسیری قرار داریم که در آینده‌ای نه چندان دور، استان البرز به واسطه حضور نخستین پالایشگاه غلات کشور از نظر اقتصادی و اوضاع معیشتی تغییرات قابل توجهی را تجربه کند و به عنوان الگو و نمونه ای جهت دیگر شهرهای کشور مورد توجه قرار گیرد.
سلطانی با اشاره به اهداف متعالی و بلند پروازانه پالایشگاه غلات زر افزود: این پروژه عظیم به عنوان پالایشگاهی با خوراک پایه انواع غلات قادر است مواد اولیه و فرآوری شده طیف وسیعی از صنایع زیردستی را تأمین نموده و بخش قابل توجهی از نیازهای ایشان را بدون وابستگی به خارج فراهم کرده و ارزش افزوده فراوانی را برای کشور به ارمغان بیاورد.
این کارآفرین برتر ملی ضمن تأکید بر ارزآوری و ایجاد اشتغال پایدار به واسطه‌ی مگاپروژه ملی پالایشگاه غلات زر گفت: دسترسی به خطوط ریلی سراسری کشور این مزیت را برای ما فرآهم آورده است تا با کنترل هزینه‌های حمل و نقل، قدرت رقابت با قیمت‌های جهانی را پیدا کنیم و نه تنها در بازار و صنعت کشورمان، بلکه در دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم.
وی همچنین فعالیت‌های تیم تحت مدیریت خود را مصداق اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: در شرایط سخت تحریم که دنیا روابط اقتصادی خود را با ما قطع کرده بود، نهال امید در گروه صنعتی و پژوهشی زر نخشکید و امروز پروژه ای که بیش از 90 درصد آن به اتمام رسیده است حاصل همان امید و خودباوری است.
سلطانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سیستم فاضلاب تعبیه شده در پالایشگاه غلات زر هم اشاره‌ای داشت و گفت: در کنار کار تولید، ما خود را از تکالیفی که در مقابل محیط زیست داریم مبرا ندانستیم و در محل پالایشگاه قبل از شروع فعالیت مجموعه، تصفیه‌ فاضلاب مدرن و پیشرفته‌ای طرح ریزی و احداث شده است.
وی در خاتمه گفت: از خدا می خواهیم کمک کند این پروژه انسانی، تولیدی و زیست محیطی را به نحو احسن به انجام برسانیم؛ و سرمایه‌ای ماندگار برای سرزمینمان ایران رقم زنیم.    

کلید واژه ها: استان البرز -




دوشنبه 3 خرداد 1395 - 10:33:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن