تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804455303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح تعالی مدیریت موجبات پیشرفت و بهسازی مدرسه را فراهم می سازد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش: طرح تعالی مدیریت موجبات پیشرفت و بهسازی مدرسه را فراهم می سازد مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان این که هر نهاد یا سازمانی برای رشد و بهبود مستمر به یک الگو نیازمند است، گفت: اجرای برنامه تعالی مدرسه امری بسیار مهم و ضروری است.
۱۳۹۵ شنبه ۱ خرداد ساعت 08:41

خبرگزاری پانا+ طرح تعالی مدیریت موجبات پیشرفت و بهسازی مدرسه را فراهم می سازد

به گزارش پانا از سمنان، عظیم محبی در جمع مدیران مجری و ارزیابان برنامه تعالی مدرسه استان سمنان در سالن آموزش و پرورش سمنان افزود: مدل تعالی، نوعی ساختار مدیریتی است که با تکیه بر اصول و مفاهیم اساسی و توجه به معیار های اصلی مدیریت کیفیت جامع و سیستم خود ارزیابی موجبات پیشرفت و بهسازی مدرسه را فراهم می سازد.
وی اظهار کرد: برنامه تعالی مدیریت مدرسه یک مدل بومی برای ارتقا کیفیت مدرسه و از مدل های تعالی سازمانی مانند EFQM اقتباس شده است.
مدیرکل آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش وپرورش ادامه داد: برنامه تعالی مدیریت مدرسه سعی دارد با تکیه بر راه کار 1-7 سند تحول بنیادین و نگاهی تعالی بخش، مدرسه محور، مشارکت جو و کیفیت مدار ضمن تمرکز بر فرآیندهای مدیریتی شرایطی را فرآهم آورد تا همه عوامل موثر در مدیریت مدرسه ضمن شناسایی ظرفیت ها و توانایی های داخلی و پیرامونی خود، با اتخاذ رویکرد برنامه محوری نسبت به تعیین اهداف و طراحی برنامه عملیاتی مدرسه اقدام کند.
محبی در ادامه از 2 برابر شدن توسعه کمی در سال آینده خبر داد و افزود: یکی از مهم ترین اصل در این برنامه، بحث فرهنگ سازی است.
وی اظهار کرد : مدیریت دانش مبتنی بر خلاقیت، امروزه حرف اول را می زند و برای تحقق این مهم باید تفکر و نگرش سیستمی جایگزین نگرش های قبلی شود.
مدیرکل آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش بر مشارکت مدیران مدرسه در مدارس با دیگر همکاران و اولیا تاکید و خاطرنشان کرد: مدیر نباید به تنهایی اداره امور را به دست بگیرد و همه کار مدرسه باید به صورت تیمی و با هم فکری یکدیگر صورت بگیرد.
محبی با بیان این که آموزش و پرورش یک فرهنگ است، افزود: تدریس معلم ها در مدارس به فرهنگ آن کشور وابسته است و اگر در کشور مشارکت وجود داشته باشد، در تدریس نیز روحیه مشارکت به دانش آموزان تعلیم داده می شود.
وی، توسعه و تقویت مشارکت کارکنان، دانش آموزان و اولیا در امر راهبری و مدیرت مدرسه، ترویج و تقویت سیستم خود ارزیابی در راستای بهبود و تعالی عملکرد مدیریت در مدرسه، زمینه سازی برای دست یابی به استاندارد های آموزشی و مدیریتی در مدارس و حرکت به سوی نهادینه سازی نگاه تعالی بخش در فرآیندهای مدیریتی را از جمله اهداف برنامه تعالی مدرسه عنوان کرد.
مدیرکل آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مدیران مدارس متعالی به منظور ایجاد زمینه های لازم و ظرفیت سازی مطلوب تلاش می نمایند و با مشارکت، هماهنگی و هم فکری میان مربیان، اولیا و نهادهای اجتماعی زمینه های تربیت و رشد فکری و اخلاقی دانش آموزان را فراهم می نمایند و در طراحی نظام یادگیری خویش، چارچوب هدفمند و برانگیزاننده درونی و بیرونی مناسبی را پیش بینی و مستقر می کنند.
محبی اظهار کرد: مدارس متعالی به منظور غنی سازی برنامه ها و تعمیق یادگیری در دانش آموزان، فعالیت های مکمل و فوق برنامه را با توجه به نیازها، استعدادها و علائق دانش آموزان پیش بینی و اجرا نموده تا ضمن ایجاد فرصت هایی برای کسب تجربه دانش آموزان در درون و بیرون مدرسه، محیط آموزشی را به محیطی پرنشاط و پویا تبدیل می نمایند.
قابل ذکر است که طرح تعالی مدرسه دارای 10 محور و 180 شاخص است و در استان سمنان حدود 108 هزار داشن آموز در حدود هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن