تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820046740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کردستانی: می‌توانیم مانند والیبال نشسته مردان افتخارآفرین باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کردستانی: می‌توانیم مانند والیبال نشسته مردان افتخارآفرین باشیم
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: انتخاب 2 بانوی ورزشکار برای پرچمداری کاروان ایران نشان از توجه مسئولین به جایگاه ورزش بانوان دارد.


 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  عشرت کردستانی که امروز در شبکه ورزش سیما حاضر شده بود درباره پرچمداری بانوان کشورمان در المپیک ریو گفت: این انتخاب نشان دهنده درایت مسئولین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون جانبازان و معلولین است که باعث حفظ جایگاه اصلی ورزشی بانوان در جامعه می شود و درنهایت سلامت بانوی ورزشکار حفظ و به خانواده و جامعه انتقال می یابد.


وی درباره حضور تیم ملی والیبال نشسته بانوان در پارالمپیک ریو اظهار کرد: تیم ملی موفق به کسب سهمیه شد و توانست برای نخستین بار در تاریخ ورزشهای تیمی بانوان ایران سهمیه حضور در میدان بزرگ پارالمپیک را بدست آورد. امیدوارم بتوانیم این افتخار را با رفتن روی سکو در ریو تکمیل کنیم.


کردستانی افزود: در مسابقات جام بین قاره ای چین که ابتدای فروردین ۹۵ برگزار شد برای نخستین بار با حریفان جهانی خود رو به رو شدیم و در بین ۱۵ تیم حاضر در این رقابت توانستیم در جایگاه پنجم قرار بگیریم و این اتفاق باعث افزایش انگیزه در بازیکنان تیم ملی شد که ما هم می توانیم مثل والیبال نشسته مردان ایران از افتخار آفرینان کشورمان باشیم.


کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته در پایان اضافه کرد: امیدورام در آینده فضای ورزشی بانوان در ایران حرفه ای‌تر و وسیع‌تر شود و استعدادیابی بیشتر انجام شود تا پشتوانه سازی خوبی برای تیم های ملی انجام شود.










۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن