تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816139208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران دستگاه ها و روابط عمومی ها از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار اردبیل در نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان: مدیران دستگاه ها و روابط عمومی ها از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند استاندار اردبیل بر حضور مسوولان دستگاه های اجرایی و مدیران روابط عمومی های این استان در شبکه های مجازی و استفاده از ظرفیت های متنوع این ابزارهای ارتباطی تاکید کرد.
۱۳۹۵ شنبه ۱ خرداد ساعت 14:09

استاندار اردبیل در نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان =خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا استان اردبیل، مجید خدابخش در نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان اردبیل گفت: مسوولان دستگاه های اجرایی و به خصوص مدیران روابط عمومی باید در فضاهای مجازی حضور یابند، مطالبات مردم را دریافت کرده و نسبت به تبیین اقدام نهادها با سرعت و البته رعایت اصول اخلاقی اقدام کنند. وی افزود: این حضور با توجه به منابع مالی محدود دولت و سطح بالای انتظارها ضروری است و باید مجموعه های مختلف خود را با شرایط جدید تطبیق دهند وگرنه به تدریج از میدان حذف خواهند شد. استاندار اردبیل بیان کرد: افزایش سطح تحصیلات مردم و نیاز جامعه به اطلاعات از مسایل اجتماعی تا اقتصادی افزایش یافته و فضاهای مجازی در این زمینه نقش اثرگذار و غیر قابل انکاری دارند که نمونه آن را در انتخابات اخیر شاهد بودیم. وی اضافه کرد: پیش تر از ابررایانه هایی که قادرند حجم وسیعی از داده ها را در کسری از ثانیه مدیریت کنند، تنها در صنایع خاصی استفاده می شد اما امروزه این کاربری به دیگر حوزه ها و حتی تلفن های هوشمند رسیده است. خدابخش عنوان کرد: امروزه شاهد تغییرات قابل توجهی در جامعه هستیم به طوری که هر فردی می تواند نسبت به تولید محتوا، نشر مطالب وسوسه کننده، دروغ، شایعه و تحریف حقایق اقدام کند که مقابله با آن نیازمند حضور در فضای مجازی و سرعت در پاسخگویی است. وی تشریح کرد: قرار نیست نسبت به همه آلودگی های اطلاعاتی پاسخ داده شود اما برای آنچه نیاز است، باید مسوولان دستگاه ها و روابط عمومی ها اقدام کرده و محدوده خود را در این راستا تعیین کنند. استاندار اردبیل افزود: برای تحقق این مهم روابط عمومی ها باید از اقدام ها و تصمیم گیری های دستگاه ذی ربط مطلع باشند تا بتوانند بدون حضور مدیران ارشد، پاسخگوی پرسش ها و اظهارات باشند. نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان اردبیل با حضور استادان و صاحبنظران برجسته حوزه ارتباطات و روابط عمومی، مسوولان استانی و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های این استان برگزار شد. گفتنی است: برگزاری میزگرد تخصصی، تجلیل از مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران روابط عمومی برتر و برگزاری نشست های تخصصی از جمله بخش های این سمپوزیوم بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن