تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820650580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن نیمه شعبان در مجموعه جنگل قائم برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهردار کرمان:
جشن نیمه شعبان در مجموعه جنگل قائم برگزار می شود

علی بابایی


شناسهٔ خبر: 3663564 - جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
استانها > کرمان

کرمان - شهردار کرمان از برگزاری جشن نیمه شعبان در مجاور دریاچه مجموعه جنگل قائم خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، علی بابایی در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان به بررسی سفر رئیس جمهور در استانداری کرمان اشاره کرد و گفت: در این نشست گزارش کاملی از اقداماتی که شهرداری برای سفر رئیس جمهور انجام داده بود، ارایه کردم. بابایی با تبریک اعیاد شعبانیه و به‌ویژه نیمه‌ شعبان گفت: به مناسبت سوم خرداد و نیمه‌ی شعبان، دوشنبه‌شب هفته‌ آینده جشن باشکوهی در کنار دریاچه‌ جنگل قائم برگزار خواهد شد. محمدرضا فرقانی معاون فنی عمرانی شهردار کرمان نیز در این نشست به تبیین آخرین وضعیت تقاطع‌غیرهم‌سطح آزادی پرداخت.
وی افزود: در خیابان استقلال ۱۰۰ درصد شمع‌ها، در خیابان بهمنیار ۷۲ درصد شمع‌ها و در محدوده‌ی میدان آزادی ۷۴ درصد شمع‌ها ریخته شده است.
فرقانی ادامه داد: درمجموع شمع‌ریزی پروژه‌ میدان آزادی ۸۲ درصد پیشرفت دارد؛ ضمن اینکه تاکنون درمجموع، پیش‌رفت ساخت این پروژه ۲۳ درصد است.
معاون فنی عمرانی شهردار کرمان درباره‌ی وضعیت پل سیدی نیز گفت: با بررسی صورت‌وضعیت قطعی پل سیدی، اکنون پیمان‌کار در رابطه با این پروژه ۱۰۰ میلیون تومان به شهرداری بدهکار است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن