تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803014642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی وزارت کشور برای واگذاری طرح‌های اقتصادمقاومتی به بسیج


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آمادگی وزارت کشور برای واگذاری طرح‌های اقتصادمقاومتی به بسیج
وزیر کشور گفت: امروز اعلام می‌کنیم در سه استان لرستان، کرمان و آذربایجان شرقی آمادگی داریم طرح‌های اقتصاد مقاومتی را به بسیج واگذار کنیم.
آفتاب :  عبدالرضا رحمانی‌فضلی دقایقی پیش در یادواره سردار شهید قاسم مدحنی و 10 هزار شهید بسیج عشایری کشور که با حضور سردار محمدرضا نقدی و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی در حال برگزاری است، اظهار داشت: امروز توفیقی شده که بدون دعوت، در این مراسم باشکوه و نورانی حضور یابم.


وی با اشاره به اینکه همیشه باید خداوند را شاکر باشیم که راه ائمه اطهار و شهدا را ادامه دهیم و امیدواریم با پیروی از ولی‌فقیه، توفیق این را داشته باشیم در این مسیر قدمی را برداریم، زیرا علاوه بر ملت‌های ایران، کشورهای اسلامی، تنها مرجع و امید آنها ایران اسلامی است.


رحمانی‌فضلی با اشاره به اینکه باید شکوفایی انقلاب اسلامی ایران را قدر بدانیم و این شکوفایی چیزی نیست جز جانفشانی شهدای عزیز ما که جان خود را فدای انقلاب کردند، تصریح کرد: باید از خانواده‌های معظم شهدا که توانسته‌اند نام این عزیزان را زنده نگه دارند، تقدیر کرد.


رحمانی‌فضلی با بیان اینکه شهید برای ما معیار و ذکر است، عنوان کرد: شهید برای ما فصل است بین حق و باطل، درستی و نادرستی؛ از این رو باید گفت شهید برای ما وصل است به امامت و ولایت که باید قدر شهدای خود را بدانیم.


وزیر کشور عنوان کرد: شهید برای ما نور، صراط و ... است و ما همه امروز جمع شده‌ایم برای گرامیداشت یادو خاطره شهدای بسیج عشایری را گرامی بداریم.


وی با بیان اینکه برگزاری این یادواره، بیعت مجددی است که ما اعلام کنیم از اسلام دست‌بردار نیستیم و با دشمنان اسلام در هر موقعیت و هر قدرتی کنار نمی‌آییم عنوان کرد: یکی دیگر از پیام این یادواره این است که ما پیوند ناگسستنی خود را با ولی فقیه‌مان داریم و دست از ذکر خداوند و ذکر خوبی‌ها برنمی‌داریم.


وزیر کشور با اشاره به اینکه امروز برای اجرای یکی از فرمان‌های مهم مقام معظم رهبری به لرستان سفر کرده‌ام، گفت: امروز با سفر به این استان آمده‌ام تا یکی از فرمان‌های مقام معظم رهبری که آن را به عنوان یک جهاد و موضوع مهم ترسیم کرده‌اند، که همان اقتصاد مقاومتی است، به مردم لرستان ابلاغ کنم، تا بتوانیم در این زمینه تلاشی برای استان انجام دهیم.


وی با تاکید بر اینکه ما با اقتصاد نفتی و وابسته نمی‌توانیم استقلال‌مان را حفظ کنیم عنوان کرد: امروز نقطه ضعف کشور ما اقتصاد وابستگی ما است و باید نشان دهیم هم‌چنان که در دوران دفاع مقدس نشان داده‌ایم که یاوران همیشگی خوبی برای امام و ملت بوده‌ایم، امروز ثابت کنیم که یاوران خوبی برای مقام معظم رهبری و ملت ایران هستیم.


وزیر کشور گفت: بحث اقتصاد مقاومتی در تمام کشور در حال انجام است و 3 استان لرستان، کرمان و آذربایجان شرقی به عنوان الگوی این اقتصاد مقاومتی انتخاب شدند که بنده نیز مسؤول این 3 استان هستم.


وی افزود: امروز نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی الگوهای اسلامی را در استان لرستان برگزار می‌کنیم و دست خود را به طرف مردم، بسیج، شهدا و خانواده‌های شهدا برای یاری دادن ما در این عرصه دراز می‌کنیم.


به گزارش فارس،رحمانی‌فضلی عنوان کرد: امروز اعلام می‌کنیم که در سه استان لرستان، کرمان و آذربایجان شرقی آمادگی داریم که طرح‌های اقتصاد مقاومتی را به بسیج واگذار کنیم.






تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن