تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815266454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نام اندروید N را شما انتخاب کنید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
نام اندروید N را شما انتخاب کنید




گوگل وب‌سایتی را راه‌اندازی کرده است که تمام کاربران و طرفداران اندروید می‌توانند به آن مراجعه کرده و نام‌هایی که به‌نظرشان می‌تواند برای نسخه‌ی بعدی انروید جذاب باشد را پیشنهاد بدهند.





مجله دیجی کالا - وحید پولادی سوینی:  یکی از بخش‌های کنفرانس گوگل که تعداد زیادی از کاربران ایرانی درباره‌اش هیجان‌زده بودند و می‌خواستند درباره‌ی آن بیش‌تر بدانند، درباره‌ی سیستم‌عامل جدید گوگل یا همان اندروید N بود. خیلی‌ها منتظر بودند تا ببینند گوگل در جریان این کنفرانس از نام جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل محبوب‌اش رونمایی خواهد کرد یا نه؟


نام اندروید N را شما انتخاب کنید



البته گوگل همه را در جریان کنفراس‌اش غافل‌گیر کرد و رسما خبر داد که قصد دارد وظیفه‌ی نام‌گذاری سیستم‌عامل‌اش را به عهده‌ی طرفداران گوگل و اندروید بگذارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده گوگل وب‌سایتی را راه‌اندازی کرده است که تمام کاربران و طرفداران اندروید می‌توانند به آن مراجعه کرده و نام‌هایی که به‌نظرشان می‌تواند برای نسخه‌ی بعدی انروید جذاب باشد را پیشنهاد بدهند. در نهایت هم نامی که بیش‌ترین رای را کسب کند به‌عنوان برنده و به عنوان نام اندروید بعدی انتخاب خواهد شد.

در حدود دو ماه پیش گوگل رسما از اندروید N با قابلیت‌هایی مثل امکان نمایش محتوا در حالت دو قسمتی (SplitScreen)، افزایش طول عمری باتری و ایموجی‌های جدید رونمایی کرده بود. هم‌چنین در خبرها آمده بود که به‌احتمال بسیار قوی نسخه‌ی نهایی اندروید N به قابلیتی مشابه 3D Touch در آیفون 6s مجهز خواهد شد.

حالا می‌توانید با مراجعه به سایتی که گوگل برای جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل‌اش درنظر گرفته در نام‌گذاری آن نقشی کلیدی بازی کنید و چه بسا نامی که شما پیشنهاد داده‌اید به‌عنوان نام این سیستم‌عامل انتخاب بشود. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید در ابتدای فصل پاییز و احتمالا مهر ماه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.






تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن