تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804342554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مقام ارشد آمریکایی ایران را به فعالیتهای تروریستی متهم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: یک مقام ارشد آمریکایی ایران را به فعالیتهای تروریستی متهم کرد
هماهنگ کننده اداره به اصطلاح ضد تروریسم وابسته به وزارت امور خارجه آمریکا، مقابله با آنچه را که وی شبکه‌های تروریستی وابسته به ایران نامید یکی از اولویت های این اداره دانست.


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ "جاستین آسپیرل،" هماهنگ کننده اداره ضد تروریستم وزارت امور خارجه آمریکا، در بخشی از سخنان خود در جلسه استماع کمیته فرعی مبارزه با تروریسم در مجلس نمایندگان این کشور مقابله با شبکه های تروریستی وابسته به ایران را یکی از اولویت های این اداره دانست و مدعی شد در حالی که برای اجرایی شدن طرح جامع اقدام مشترک (برجام ) تلاش می کنیم تا از دستیابی ایران به بمب های اتمی جلوگیری شود آمریکا همزمان برای متوقف کردن حمایت های ایران از تروریسم هم تلاش کرده است. 


این مقام آمریکایی در ادامه ادعایش افزود همان طور که در گزارش آینده درباره تروریسم هم اعلام خواهد شد ایران به حمایت خود از تروریسم از طریق سپاه قدس و حزب الله لبنان ادامه می دهد. ایران همچنین به تلاش های خود برای عمق بخشیدن به حضور خود در تنش ها و درگیری های عراق و سوریه ادامه می دهد. 


وی گفت اداره مقابله با تروریسم وابسته به وزارت امور خارجه آمریکا با فعالیتهایی در سطح بین المللی تلاش کرده است با فعالیتهای غیرقانونی ایران و اقدامات و تحرکات گروه های وابسته به آن مانند حزب الله لبنان برای ایجاد بی ثباتی درمنطقه مقابله کند. ما از طریق همکاری نزدیک با همکاران مان در وزارت دادگستری، متخصصان تحریم در سراسر اروپای شرقی و خاورمیانه و جنوب شرق آسیا راهبردهایی را مشخص کرده ایم و با تحرکات غیرقانونی حزب الله مقابله کرده‌ایم. ما با همکاری سرویس پلیس اروپا، نیرویی ویژه را برای مقابله با تحرکات حزب الله تشکیل داده ایم. ما همچنین به شکلی فعال با شورای همکاری خلیج (فارس) درباره گروه های وابسته به ایران به تبادل اطلاعات می پردازیم و همکاری می کنیم.


آسپیرل در بخش دیگری از سخنرانی خود مدعی شد فعالیت اداره مقابله با تروریسم و مقابله با افراط گرایی خشونت آمیز از طریق تلاشهای دیپلماتیک و تأمین منابع مالی برای پیشبرد اولویت آمریکا در بخش مقابله با تروریسم ضروری هستند.


وی گفت فعالیت های اداره مقابله با تروریسم باعث شده است توانایی بازیگران مدنی و دولتی و غیردولتی در مقابله با تروریسم تقویت شود و امنیت آمریکا در سال های آینده تقویت خواهد شد. جامعه جهانی در مقابله با تروریسم موفقیتهایی داشته است همزمان ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا هم در برابر داعش ضربات سنگینی به آن وارد کرده و توانسته است پیشروی های این گروه را کاهش دهد. همچنین دسترسی این گروه را به منابع مالی و جنگجویان خارجی کاهش داده است. در حالی که ما با چالش بازگشت تروریست های خارجی از عراق و سوریه مواجه هستیم آمریکا و همپیمانان آن با چالش های جدی جدیدی مواجه هستند و خطر استفاده گروه های تروریستی از حرکت های کوچ کننده و مهاجر تشدید می شود.


وی افزود در چارچوب راهبرد کلی ما باید تلاش کنیم که از گسترش افراط گرایی خشونت آمیز در جهان جلوگیری کنیم تا از رادیکالیزه شدن جوامع و گروه ها و جذب افراد به ویژه جوانان به گروه های افراطی و خشونت طلب جلوگیری کنیم. 
آسپیرال مدعی شد ما تلاش می کنیم از ابزارها و امکانات اداره مقابله با تروریسم برای پیشبرد اولویتهای دولت در جنگ ضد تروریسم استفاده کنیم در این چارچوب مقابله با گروه داعش، تداوم و تشدید فشارها بر القاعده و گروه های وابسته به آن و مقابله با شبکه های تروریستی وابسته به ایران مانند حزب الله لبنان بخشی از اولویت های ما هستند. 


این مقام آمریکایی تصریح کرد ما همچنین تلاش می کنیم که توانایی ها و امکانات خود را در مناطق مهم تقویت کنیم. مقابله با افراطی گرایی و جذب افراد به تروریسم خشونت طلب، مقابله با تحرکات تروریست ها و ممانعت از تردد آنها و جلوگیری از حملات تروریستی ضد اهداف نرم بخش دیگری از اولویت های ما هستند.







۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن