تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819514177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده 475 روستا و شهر استان کهگیلویه و بویراحمد از گاز طبیعی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استفاده 475 روستا و شهر استان کهگیلویه و بویراحمد از گاز طبیعی استان‌ها > کهکیلویه و بویر احمد - مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط اقلیمی خاص و مناطق صعب‌العبور در زمینه گازرسانی با مشکلاتی مواجه است.

به گزارش خبرآنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمدمدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که 475 شهر و روستای این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: از این تعداد 15 شهر و 460 روستا زیرپوشش گاز طبیعی قرار دارند.
هوشنگ صیدالی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شرکت گاز استان در راستای گازرسانی به محروم‌ترین نقاط استان اظهار کرد: گازرسانی به جای جای کهگیلویه و بویراحمد از اولویت‌های مهم‌ این شرکت است. مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط اقلیمی خاص و مناطق صعب‌العبور در زمینه گازرسانی با مشکلاتی مواجه است. این مسؤول افزود: سعی کردیم شرایط و زیرساخت‌های لازم را برای گازرسانی و بهره‌مندی از نعمت گاز برای تمام نقاط را فراهم کنیم. وی شتاب‌بخشی به پروژه‌های گازرسانی در استان را از دیگر اهداف این شرکت عنوان کرد و گفت: پیگیر جذب اعتبارات لازم برای تکمیل و سرعت‌بخشی پروژه‌های گازرسانی در استان هستیم. صیدالی به اقدامات شرکت گاز در فروردین‌ماه امسال اشاره کرد و گفت: در فروردین سال جاری تعداد 619 خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند و امیدواریم این روند افزایش پیدا کند. وی با بیان این‌که گازرسانی به مناطق مختلف استان نیاز به همت و تلاش دوچندان دارد، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 475 شهر و روستا در استان از گاز طبیعی برخوردار هستند که از این تعداد 15 شهر و 460 روستا زیرپوشش گاز طبیعی استان قرار دارند. صیدالی کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها، حفظ منابع طبیعی و بهبود وضع اقتصادی مردم به دلیل استفاده از سوخت ارزان را از مهم‌ترین مزایای استفاده از گاز طبیعی عنوان کرد. این مسؤول گفت: برخورداری روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز نقش مهمی در جلوگیری از قطع جنگل برای تأمین سوخت داشته است به طور قابل توجه‌ای کاهش پیدا کرده است. وی بیان کرد: دوری از خط انتقال گاز و کوهستانی و صعب‌العبور بودن از عمده مشکلات تأخیر در گازرسانی برخی مناطق استان است. مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اجرای انشعاب‌ها، شبکه‌گذاری و تسریع در روند گازرسانی به شهرها و روستاهای استان در دستور کار قرار گرفته است.  

کلید واژه ها: استان کهگیلویه وبویراحمد - گاز - شرکت ملی گاز -




پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 - 04:40:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن