تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804776688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلاکت بیش از 200 داعشی در دیرالزور


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
هلاکت بیش از 200 داعشی در دیرالزور
هلاکت بیش از 200 داعشی در دیرالزور یگان های ارتش سوریه درچند روز گذشته توانستند عملیات تهاجمی گروه تروریستی داعش تحت عنوان "غزوه ابوعلی الانباری" را ناکام گذارده وبیش از200تروریست داعشی در استان دیرالزور را به هلاکت رسانند.


به گزارش فرهنگ نیوز، حمله تروریستی که با هدف تصرف کامل استان دیرالزور صورت گرفت با هفت خودرو بمب گذاری شده و بیش از 50 تروریست انتحاری آغاز شد و تروریست ها از همه محورها به نیروهای ارتش سوریه حمله کردند.

این حمله که از بامداد شنبه گذشته توسط این گروه تروریستی آغاز شد، درآغاز با حمله ایضایی به مواضع ارتش در سمت غرب شهر دیرالزور مرکز این استان و برای مشغول کردن آنها شروع شد که تروریست ها تلاش کردند با خودروهای بمبگذاری شده ابتدا راهی به سوی هتل الشام و تپه رواد بازکنند ولی این حمله با شکست روبرو و به هلاکت همه مهاجمان منجر شد.

همزمان با حمله به بخش غربی شهر، همه محله های شهر ازجمله الموظفین، الرشدیه، الصناعه، العمال، اطراف فرودگاه دیر الزور، المریعیه، التیم، الجفره، الحویقه، الجبیله و کوه الثرده شاهد یورش گسترده تروریست ها بود.

تروریست ها در حمله به الثرده، فرودگاه و الموظفین از 6 خودرو بمب گذاری شده استفاده کردند که راننده یکی از آن ها شخصی به نام 'ابوصهیب اللبنانی' بود.

تروریست ها با هدف برهم زدن انسجام نیروهای ارتش سوریه بر شدت آتش خود افزودند و توانستند از از مناطق الموظفین، المقابر و میدان نفتی التیم و نفوذ به جاده دیرالزور – دمشق خود را به مواضع ارتش دربیمارستان الاسد، خوبگاه دانشجویان، ایستگاه سوخت، مجتمع دانشکده ها و آموزشگاه رانندگی برسانند و شماری از شهروندان را دراین مناطق به گروگان بگیرند.

براساس برخی اخبار، داعش به یک قتل عام در بیمارستان الاسد دیرالزور دست زد و وزارت بهداشت سوریه نیز درنامه ای به سازمان ملل خواستار محکوم کردن این جنایت شد.

ارتش سوریه بسیار زود از نقشه تروریست ها آگاه شد و توانست از ایجاد خط کمک رسانی به تروریست ها درمناطقی که نفوذ کرده بودند جلوگیری و آن ها دراین مناطق محاصره کند.

عملیات ارتش به تسلط بر همه مناطق جنوبی شهر، آزادسازی 50 پزشک و پرستار، کارمند و بیمار در داخل بیمارستان الاسد و 50 خانواری که از خوابگاه دانشجویان به عنوان محل زندگی موقت استفاده می کردند منجر شد.

این شدیدترین حمله تروریست های داعش به مواضع ارتش دردیرالزور بود اما ارتش سوریه توانست این حمله را با محاصره تروریست ها و قطع خطوط تدارکاتی آن ها از سمت صحرا توسط جنگنده های نیروی هوایی دفع کند.

یک منبع آگاه در گفت و گو با پایگاه الاخبار اعلام کرد که دراین حمله علاوه بر خسارت های تجهیزاتی و مادی به تروریست ها، بیش از200 تروریست مهاجم کشته و 2 تروریست دستگیر شدند.

این منبع آگاه افزود: هدف از این یورش گسترده تسلط برشهر از طریق نفوذ گروه های کوچک و بازکردن راه دیگر برای فرار تروریست ها بود.

وی افزود: ناکامی تروریست ها در نفوذ به محور فرودگاه آن ها را مجبور به اجرای عملیات انتحاری گسترده در دیگر محورها کرد تا شاید از این طریق یک پیروزی روانی کسب کنند.

تروریست ها از ابتدای سال جاری میلادی بارها قصد یورش به دیرالزور را داشتند که با رصد دقیق تحرکات آن ها این توطئه خنثی شده بود.

ارتش سوریه دیروز تمام مناطقی که تروریست ها در دیرالزوربه آن نفوذ کرده بودند را پاکسازی کرد.
شهر دیرالزور از سال 2014 در محاصره تروریست های داعشی است و کمک رسانی به ساکنان این شهر فقط از طریق پرتاب محموله ها توسط هواپیماهای باری انجام می شود.

منبع: ایرنا


95/2/29 - 15:21 - 2016-5-18 15:21:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن