تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813259573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطای 1 دستگاه خودرو به شرکت کنندگان مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برای اولین بار در آموزش و پرورش ایران: اعطای 1 دستگاه خودرو به شرکت کنندگان مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری سمنان رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان سمنان از اعطای 1 دستگاه خودرو و 80 کمک هزینه سفرهای زیارتی به دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری سال تحصیلی 95-94 استان سمنان خبر داد.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ساعت 11:21

خبرگزاری پانا+اعطای 1 دستگاه خودرو به شرکت کنندگان مسابقات قرآنی وفرهنگی هنری سمنان

محمدمهدی ملائیان در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان گفت: برای اولین بار در سطح آموزش و پرورش کشور، به دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری سال تحصیلی 95-94 استان سمنان، 40 کمک هزینه 250 هزار تومانی سفر به عتبات عالیات، 40 کمک هزینه 100 هزارتومانی سفر به قم و مشهد مقدس، 25 دستگاه تبلت دانش آموزی و 1 دستگاه خودرو تیبا2 به قید قرعه اعطا خواهد شد.
وی افزود: با تدبیر و برنامه ریزی انجام شده از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان، هدایای فوق به منظور تأکید بر اهمیت و جایگاه مسابقات قرآن، عترت، نماز و فرهنگی هنری که در رشته های مختلف برگزار می شود، صرفاً برای شرکت کنندگان اختصاص یافته است.
شایان ذکر است رکورد 53593 نفررشته در مسابقات سال تحصیلی جاری در سامانه ویژه مسابقات ثبت شده و انشاءالله آئین قرعه کشی این هدایا در هفته اول خرداد ماه و در قالب یک برنامه زنده تلویزیونی انجام و از طریق شبکه استانی صداوسیمای مرکز سمنان  به اطلاع عموم خواهد رسید.
به هر دانش آموز شرکت کننده بابت هر رشته از مسابقات، یک کد قرعه کشی تعلق گرفته و بر اساس همان کد یا کدها در قرعه کشی شرکت داده می شوند.
بدیهی است دانش آموزانی که در رشته های متعدد شرکت کرده اند، از شانس بیشتری نسبت به دیگران برخوردار می باشند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن