تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820966012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط عمومی نهادها،حركت درخط ولایت و رهبری را سرلوحه كار خود قرار دهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان: روابط عمومی نهادها،حركت درخط ولایت و رهبری را سرلوحه كار خود قرار دهند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با مسئولان و كارشناسان روابط عمومی های دستگاه های اجرائی، فرمانداری ها و شهرداری های استان در دفتر كارش افزود: حركت در خط رهبری انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، وظیفه همه است و نباید در خط دیگری جز خط رهبری كه ما را به انحراف می كشاند، حركت كنیم.
۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ساعت 11:18

خبرگزاری پانا+روابط عمومي نهادها،حركت درخط ولايت و رهبري را سرلوحه كار خود قرار دهند

به گزارش پانا از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، حركت در خط رهبری و ولایت را راه رسیدن به خدا دانست و اظهار كرد: حركت در مسیر رهبری، ما را از همه توطئه ها و دشمنی ها محفوظ می كند.
وی، نقش روابط عمومی دستگاه های اجرائی استان سمنان را در برقراری وحدت در مردم و شهرستان ها مهم دانست و گفت: ایجاد وحدت در مردم و جامعه باید هدف روابط عمومی ها باشد.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاكید بر جلب رضایت مردم از سوی روابط عمومی ها، گفت: روابط عمومی ها باید پاسخگویی مناسب را به مراجعان خود داشته باشند.
شاهچراغی، دلیل سقوط شاه و سرنگون شدن حكومت پهلوی را به دلیل نارضایتی مردم از آن حكومت بیان كرد و گفت: امروز كشور ما به رضایت مردم شدیدا نیازمند است و نباید زمینه نارضایتی مردم از مسئولان و كشور فراهم شود.
وی خانواده شهداء را سرمایه گذاران جامعه دانست و گفت: متاسفانه این خانواده ها به فراموشی سپرده شده اند و باید طوری عمل كنیم تا رضایت آنان جلب شود، چرا كه ما مدیون خون شهیدان و خانواده آنان هستیم.
امام جمعه سمنان، ضمن تقدیر از تلاش های روابط عمومی ها در امر اطلاع رسانی و تبلیغات، كار روابط عمومی را احیاء كننده سنت رسول خدا دانست و اظهار كرد: پیامبر(ص) مبعوث شد تا دو رابطه حسنه را برقرار نماید، اول ایجاد رابطه حسنه بین مردم و خداوند بر اساس معرفت و عبادت و دیگری روابط حسنه بین مردم با یكدیگر براساس مساوات و برادری بود و كار شما نیز در این راستا، ایجاد ارتباط صحیح و درست بین مردم و مسئولان است.
شاهچراغی با تبیین جایگاه، رسالت و نقش مهم روابط عمومی ها افزود: اطلاع‌رسانی و تبلیغات، حل مسائل مشكلات مردم و انسجام و همدلی بین كاركنان در سطح جامعه و دستگاه‌های اجرایی، از مهم‌ترین این وظایف است.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان نیز در این نشست گفت: حفظ شعائر اسلامی و ارزش‌های انقلابی و اسلامی در محیط اداره و جامعه، رسالت مهم روابط عمومی ها بعنوان سربازان مدافع انقلاب و ولایت است.
ایرج كارخایی گفت: روابط عمومی‌ها باید در گسترش ارتباط خود با مردم و شفاف‌سازی عملكرد دستگاه‌ها و سازمان‌های خود بكوشند تا منجر به حفظ وحدت، آرامش و افزایش امید شود.
وی، پیگیری مسائل و مشكلات مردم و پاسخگوئی به مردم را از دیگر وظایف روابط عمومی ها عنوان كرد و گفت: جلب رضایت مردم، انعكاس مسائل و مشكلات و معضلات بخش های مختلف جامعه به مدیران و مسئولان اجرائی و تصمیم سازان عرصه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و همچنین انعكاس نقطه نظرات مدیران به مردم و بازتاب های آن از دیگر وظایف روابط عمومی ها است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن