تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819883476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هوشمندترین صندلی خودرو ساخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایستانیوز: ایستانیوز:متخصصان موفق به تعبیه حسگرهای بسیار قوی در صندلی های خودرو شدند که می تواند سبب ایمنی و هوشمندی بیشتر این صندلی ها شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از ایسنا، BeBop یک سیستم OCS هوشمند را ایجاد کرده که می تواند سطح بیشتری از جزئیات مانند تشخیص اندازه، وزن و حرکات صندلی سرنشینان را در زمان واقعی ارائه دهد. این فناوری همچنین می تواند حرکات مختلف مانند خم شدن یا حرکت به جلو و عقب، راست یا چپ و تکان دادن پاها را نیز تشخیص دهد. این حسگر جدید همچنین می تواند اجسام استاتیک مانند یک صندلی کودک را تشخیص دهد. یک صندلی خودرو با سیستم BeBop قادر به تشخیص چگونگی استقرار کیسه هوا براساس موقعیت، وزن و اندازه سرنشین خواهد بود. کلید این رویکرد دقیق، یک پارچه ضد آب، با ضخامتی در حدود 1 میلی متر بوده که حسگرها در آن تعبیه شده است. شرکت سازنده این فناوری می گوید که این پارچه به راحتی می تواند به صورت سفارشی نصب شده و بر روی لوازم داخلی خودرو در هر اندازه یا شکل، از جمله ردیف جلو یا عقب قرار گیرد. این فناوری همچنین دارای مشخصات زیست محیطی بوده و با دوام و قابلیت اطمینان بالا ساخته شده است. در حال حاضر متخصصان این فناوری جدید به دنبال همکاری با تولیدکنندگان خودرو هستند.
[ مشاهده متن کامل خبر هوشمندترین صندلی خودرو ساخته شد در پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی ]


سه شنبه ، ۲۸اردیبهشت۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایستانیوز]
[مشاهده در: www.istanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن