تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803104647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار تگزاس: تحریم های ایران را بر نمی‌داریم، بیشتر می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



فرماندار تگزاس: تحریم های ایران را بر نمی‌داریم، بیشتر می کنیم
فرماندار تگزاس: ما نه تنها تحریم های خود را لغو نمی کنیم؛ بلکه آنها را تقویت خواهیم کرد تا تضمین کنیم از دلارهای مالیات دهندگان در تگزاس برای کمک به ایران استفاده نخواهد شد.
روز نو :  
فرماندار تگزاس: ما نه تنها تحریم های خود را لغو نمی کنیم؛ بلکه آنها را تقویت خواهیم کرد تا تضمین کنیم از دلارهای مالیات دهندگان در تگزاس برای کمک به ایران استفاده نخواهد شد.

فرماندار جمهوریخواه ایالت تگزاس آمریکا در نامه ای به باراک اوباما رییس جمهوری این کشور با انتقاد از توافق هسته ای با ایران، از لغو تحریم های ایران انتقاد کرد و گفت ایالت تگزاس نه تنها تحریم های ایران را لغو نخواهد کرد بلکه بر آنها خواهد افزود.فرماندار تگزاس : تحریم های ایران را بر نمی داریم، بیشتر می کنیم
 
به گزارش روز نو به نقل از روزنامه اسراییلی جروزالم پست " گرگ آبوت " فرماندار تگزاس در این نامه سرگشاده دو صفحه ای که در وب سایت فرماندار ایالت منتشر شده ، آورده است : " این نامه در پاسخ به نامه دولت شما در تاریخ 8 آوریل 2016  در ارتباط با برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) می‌باشد که به عنوان توافقنامه ایران، شناخته می‌شود. در آن نامه درخواست شده بود که تگزاس در تحریم‌های اقتصادی برضد ایران تجدید نظر کند. "
 
او در ادامه افزوده است : " از آنجایی که دولت شما(دولت باراک اوباما)  به صورتی بی محابا و یکجانبه تحریم های حیاتی علیه ایران را لغو کرده است، من از مجلس قانون گذاری تگزاس می خواهم تحریم هایی را که در تگزاس به قوت خود باقیست، تشدید کند. "
 
فرماندار تگزاس که در پاسخ به نامه روز هشتم آوریل "استفان مال" مسئول اجرای توافق برجام در وزارت امور خارجه آمریکا خطاب به فرمانداران آمریکا ، نامه نوشته است در ادامه  توافق هسته ای با ایران را مورد انتقاد قرار داده و تاکید کرده مخالف این توافق است چون به گفته او : این توافق باعث تضعیف امنیت ملی آمریکا و همپیمانان راهبردی آن در جهان و به طور خاص اسرائیل یعنی مهم‌ترین همپیمان آمریکا در خاورمیانه می‌شود.
 
فرماندار تگزاس لغو تحریم های ایران را مورد انتقاد قرار داده و مدعی شده است: "توافق  با کشوری که همیشه شعار" مرگ بر آمریکا " سر می دهد و سیاست‌های یهودی ستیزانه دنبال می کند ، کوته بینانه است و واقعیت‌های ژئوپولتیکی را نادیده می‌گیرد."
 
گرگ آبوت ، حکومت ایران را به نقض مکرر شروط توافق هسته ای از طریق انجام آزمایش های موشکی  متهم کرده و انتظار پای بندی ایران به این توافق را "کوته بینی" دانسته است.   
 
او در ادامه آورده است : با توجه به همه معایب موجود در توافق ایران، تگزاس قاطعانه به حفظ تحریم ها علیه ایران پایبند است. بر اساس قانون ممنوعیت سرمایه گذاری تگزاس در ایران، شرکت های این ایالت از سرمایه گذاری در ایران یا نهادهایی که با ایران مراودات تجاری انجام می دهند، منع می شوند. اما تگزاس می تواند اقدامات بیشتری انجام دهد و خواهد داد."
 
گرگ آبوت در ادامه سه راه برای افزایش تحریم های ایران در ایالت تگزاس پیشنهاد داده و نوشته است : "همان گونه که تقریبا آگاهید، من در نشستی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل اعلام کردم که در تلاش برای تصویب قانونی هستم که سبب تقویت تحریم های موجود در تگزاس علیه ایران می شود. این اقدام را می توان به روش های زیر انجام داد:
 
- ممنوعیت نهادهای دولتی محلی در ایالت تگزاس از انجام مراودات تجاری با ایران
- الزام همه شرکت های دولتی تگزاس به پایبندی به سیاست سلب سرمایه گذاری
- مسدود کردن راه های فرار موجود در قانون فعلی سلب سرمایه گذاری در ایالت تگزاس."
 
او در خاتمه افزوده است : " من به عنوان یکی از حامیان قاطع اسرائیل، هر چه در توان دارم برای مخالفت با این توافق گمراه کننده با ایران انجام خواهم داد. در همین راستا، ما نه تنها تحریم های خود را لغو نمی کنیم؛ بلکه آنها را تقویت خواهیم کرد تا تضمین کنیم از دلارهای مالیات دهندگان در تگزاس برای کمک به ایران استفاده نخواهد شد."


منبع: عصرایران


تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن