تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819407926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دخالت 6عربستانی در حملات 11سپتامبر


واضح آرشیو وب فارسی:اعتدال: 28صفحه محرمانه موجود در اختیار کنگره٬ دربردارنده دلایلی مبنی بر حمایت شش شهروند سعودی و از جمله چند دیپلمات ٬از سازمان القاعده جهت فراهم آوردن مقدمات حمله به مرکز تجارت جهانی در نیویورک است.
جان لیمان کمیسر سابق کمیته تحقیقات آمریکا در مورد حملات 11سپتامبر گفت: 28صفحه محرمانه موجود در اختیار کنگره٬ دربردارنده دلایلی مبنی بر حمایت شش شهروند سعودی و از جمله چند دیپلمات ٬از سازمان القاعده جهت فراهم آوردن مقدمات حمله به مرکز تجارت جهانی در نیویورک است. به گزارش اعتدال به نقل از ایرنا ٬ لیمان در گفت وگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان توضیح داد: این شش نفر در سفارت عربستان در آمریکا و انجمن های خیریه عربستان و مسجدی در ایالت کالیفرنیا مشغول فعالیت بودند و هزینه اداره این مسجد از سوی دولت سعودی پرداخت می شد. وی در ادامه گفت : تحقیق در خصوص دخالت اتباع سعودی دارای پست و مقام رسمی در رده های پایین٬ به اندازه کافی انجام نشده است و هم اکنون باید با تمام توان در جهت کامل کردن تحقیقات تلاش کرد. وی تاکید کرد: نتایج به دست آمده به طورعمد ٬ باب تحقیق در خصوص احتمال دست داشتن کارمندان دون پایه در دولت سعودی را باز گذاشته است حتی اگر این افراد به طور مستقیم از رهبران عربستان دستور نگرفته باشند. لیمان افزود: تحقیق در خصوص حمله تروریستی به برج های دوقلو مرکز تجارت جهانی در نیویورک در یازدهم سپتامبر سال 2001 ٬ قبل از انجام تحقیق کافی در خصوص تمامی دلایل مهم پایان یافت.
[ مشاهده متن کامل خبر دخالت 6عربستانی در حملات 11سپتامبر در پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ]


سه شنبه ، ۲۸اردیبهشت۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اعتدال]
[مشاهده در: www.etedaal.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن