تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819621869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خسارت بیمه و هزینه خرید گندم کشاورزان قزوین بموقع پرداخت شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار قزوین:
خسارت بیمه و هزینه خرید گندم کشاورزان قزوین بموقع پرداخت شود

قزوین


شناسهٔ خبر: 3660796 - سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
استانها > قزوین

قزوین- استاندار قزوین گفت: پرداخت بموقع هزینه های خرید گندم، حذف واسطه ها و نیز خسارت بیمه کشاورزان موجب اعتماد سازی به دولت و تقویت انگیزه برای فعالیت جهادی در عرصه کشاورزی می شود. به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی صبح سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت گندم که در سالن باغستان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد اظهارداشت: گندم برای ما به عنوان یک محصول استراتژیک از اهمیت خاصی برخوردار است و باید با برنامه ریزی منظم به گونه ای رفتار کنیم تا در این بخش با کمترین مشکل مواجه شویم. استاندار قزوین بیان کرد: وضعیت سطح زیر کشت محصول در استان مناسب است و به گفته مسئولان ذیربط برای خرید ۲۵۰ هزارتن محصول گندم برنامه ریزی شده که انتظار داریم تمهیدات لازم اندیشیده شود تا کشاورزان در صف تحویل معطل نشوند.

وی تصریح کرد: سیاست دولت این است که خدمات بیمه ای مانند چتری سایه حمایتی خود را بر روی کشاورزان بگستراند لذا افزایش سطح خدمات بیمه باید مورد توجه جدی قرار گیرد. همتی یادآورشد: پرداخت نشدن بموقع خسارت بیمه ای می تواند موجب بی اعتمادی کشاورزان به بیمه شود لذا با تنظیم نامه ای به معاون اول رئیس جمهور نسبت به طرح موضوع و گرفتن اختیار لازم برای اختصاص منابع مالی از سوی بانک کشاورزی و تامین این هزینه ها اقدام شود. حذف واسطه ها از حلقه خرید گندم استاندار قزوین اظهارداشت: برای این که کشاورزان از سود منطقی زحمات خود برخوردار شوند باید بتوانیم واسطه های خرید گندم را حذف کنیم که در این راستا تشکیل کارگروههای تخصصی در شهرستانها به ریاست فرمانداران و توجیه دهیاران وبخشداران برای همکاری ضروری است. وی گفت: برای گرفتن تن خواه توسط بانک کشاورزی و حذف واسطه ها نیز باید نامه مکتوبی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی نوشته شود تا این مشکل را برطرف کنیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن