تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804296543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معینی:آینده نیمکت به فینال حذفی ربطی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: معینی:آینده نیمکت به فینال حذفی ربطی ندارد
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: بحث حضور کرانچار و اسکوچیچ در استقلال اصلا مطرح نیست و ما به دنبال مربی بزرگی از اروپا می رویم که بتواند استقلال را همردیف پرسپولیس قرار بدهد.
به گزارش نامه نیوز ، فریدون معینی درگفت و گو با کاپ،درباره جلسه روز دوشنبه هیات مدیره استقلال اظهار داشت:بخش مهمی از نشست دیروز،به آکادمی باشگاه استقلال اختصاص داشت.افشارزاده نظرش بر این بود ما در بخش آکادمی باید یک بازنگری داشته باشیم و این ماموریت به من محول شد که با حسن روشن صحبت کنم و با توجه به آنکه رابطه خوبی میان ما وجود دارد امیدوارم شرایطی فراهم شود تا او در کنار کردنوری آکادمی استقلال را به شرایط مطلوب برساند.

وی درباره بحث دیگر جلسه روز گذشته بیان داشت:تیم ما در لیگ به مقام سوم رسید و حالا در فینال حذفی هستیم.هفته گذشته پس از پیشنهاد رییس هیات مدیره مبنی بر برکناری مظلومی جلسه ای گذاشتیم و این موضوع را بررسی کردیم و در نهایت قرار شد تا بازی صبا صبر کنیم.دوشنبه هم قرار بر این شد که مظلومی تا فینال حذفی تیم را هدایت کند و پس از آن درباره آینده نیمکت استقلال تصمیم گیری شود.

معینی در پاسخ به این پرسش که اگر استقلال قهرمان شود مظلومی به کارش ادامه می دهد یا نه گفت:بحث نیمکت استقلال به قهرمانی جام حذفی ربطی ندارد.چه قهرمان شویم و چه نشویم صورت مساله تغییر نمی کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال جهت خرید بازیکن زمان را از دست نمی دهد اظهار داشت:در جلسه دیروز درباره خرید و فروش بازیکن صحبتی نشد اما شخصا فکر نمی کنم دیر شود.گزینش نفرات جدید منوط به نظرات سرمربی فصل آینده است.

عضو هیات مدیره استقلال درباره شایعات مربوط به مذاکره با فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان گفت:کسی از هیات مدیره با مجیدی و منصوریان صحبتی نکرده است.مخصوصا مجیدی که بنده احترام خاصی برایش قائلم.

وی درباره احتمال حضور سرمربی خارجی روی نیمکت استقلال اظهار داشت:یکی از گزینه ها مربی خوب خارجی است که اگر در این مسیر قرار بگیریم قطعا مربی می آوریم که در ایران نبوده است.لذا بحث حضور کرانچار و اسکوچیچ در استقلال اصلا مطرح نیست و ما به دنبال مربی بزرگی از اروپا می رویم که بتواند استقلال را همردیف پرسپولیس قرار بدهد.هواداران ما و پرسپولیس با فوتبال آشتی کرده اند و باید طوری برنامه ریزی کنیم که دو تیم به موازات هم حرکت کنند.

معینی از تشکیل یک کارگروه ویژه برای انتخاب سرمربی فصل آینده استقلال خبر داد و گفت:قرار است این کارگروه فنی تشکیل شود که 7 یا 9 عضو دارد و دو نفر از اعضا هیات مدیره در آن حضور خواهند داشت.این کارگروه مسائل فنی و استراتژیک را در نظر می گیرد و مربی فصل آینده استقلال را انتخاب می کند





۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن