تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820795475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات ارائه شده به مسكن مهر باید متناسب با نیاز آنان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون امور عمرانی استانداری سمنان: خدمات ارائه شده به مسكن مهر باید متناسب با نیاز آنان باشد معاون امور عمرانی استانداری در جلسه شورای مسكن استان با اشاره به این كه خدمات ارائه شده در مسكن مهر شهرهای استان باید متناسب با نیازمندی‌های آنان باشد، گفت: شهرداری و سایر دستگاه‌های مسئول در ارائه خدمات به مسكن مهر فعال‌تر باشند و دغدغه ساكنان مسكن مهر را داشته باشیم.
۱۳۹۵ دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ساعت 08:13

خبرگزاری پانا+ خدمات ارائه شده به مسكن مهر بايد متناسب با نياز آنان باشد

به گزارش پانا از سمنان، زندیه وكیلی اظهار داشت: امروز جمعیت بسیاری در شهرك های مسكن مهر استان سمنان ساكن هستند و این خود یك مزیت است.
وی با اشاره به قرارگرفتن مسكن مهر در محدوده شهرهای استان، افزود: شهرداران باید توجه داشته باشند كه مردم ساكن در مسكن مهر هم بخشی از مردم شهرها هستند و باید همه خدمات به آنان نیز ارائه شود.
معاون امور عمرانی استانداری سمنان عنوان کرد: ادارات مسكن و شهرسازی هم باید در مقابل خدمات ارائه شده از سوی شهرداری ها به مردم این مناطق، از شهرداران حمایت كنند.
زندیه وکیلی با تاكید بر اینكه شهرداری برای ارائه خدمات به مسكن مهر برنامه ویژه داشته باشد، گفت: دستگاه‌های متولی اجرایی هم باید ضمن ارائه خدمات به ساكنان مسكن مهر، رفع مشكلات مردم این مناطق را در اولویت كاری خود قرار دهند.
مدیر كل مسكن و شهرسازی استان سمنان نیز در این جلسه در خصوص وضعیت مسكن مهر استان سمنان گفت: از مجموع ۳۳ هزار واحد، حدود ۲۷ هزار و ۴۰۰ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و بقیه در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت است.
اسماعیل صادقی در خصوص واحدهای افتتاح شده در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، گفت: تاكنون بیش از ۲۳ هزار واحد در این شهرها به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان شده است.
وی ادامه داد: حدود سه هزار و ۴۰۰ واحد پرونده مسكن مهر در این شهرها با مشكل روبرو شده‌است كه امید این كه با رفع این مشكلات واحدهای یاد شده به بهره برداری می رسد.
مدیركل بنیاد مسكن استان سمنان نیز تعداد واحدهای انعقاد قرار داد شده در ۱۵ شهر استان را چهار هزار و ۸۶۷ واحد اعلام كرد و گفت: تاكنون ۷۸ درصد این واحد ها یعنی حدود سه هزار و ۷۸۳ واحد فروش اقساطی آن انجام شده است.
غلامحسین بنا زاده با بیان این كه تعداد سه هزار و ۹۷۴ واحد یعنی ۸۲ درصد به اتمام رسیده است، اظهار كرد: تاكنون ۷۰ درصد واحدها تحویل متقاضیان شده است.
وی از بلاتكلیفی سه پروژه ۸۰ واحدی آرادان، ۶۴ واحدی میامی و ۳۲۰ واحدی مهدی شهر خبر داد و گفت: متاسفانه این پروژه ها تاكنون به دلایل مختلف و مشكلات پیش آمده تعیین تكلیف نشده و باید برای آن تدبیر شود.
مدیر كل تعاون،كار و رفاه اجتماعی استان سمنان در این نشست از ساخت ۳۰ درصد واحدهای مسكن مهر استان سمنان توسط تعاونی ها خبر داد و گفت: تاكنون حدود ۱۰ هزار و ۱۳۴ واحد تحویل اعضاء شده و برای سه هزار و ۷۵۹ واحد هم سند صادر شده است.
در این نشست كه فرمانداران، شهرداران، مدیران كل دستگاه های اجرائی و پیمانكاران حضور داشتند، در خصوص مشكلات مسكن مهر شهرهای استان در مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن