تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815548726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح اولین دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری صومعه سرا


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


افتتاح اولین دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری صومعه سرا استان‌ها > گیلان - اولین دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان صومعه سرا با هدف رونق‌بخشی به صنعت گردشگری به بهره برداری رسید.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان، رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان عصر یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح این دفتر گردشگری گفت: با افتتاح این دفتر در شهرستان صومعه سرا ، تعداد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان به 52 دفتر رسید. وی با اشاره به اینکه این دفاتر در اشتغال برای جوانان موثرند، اظهار داشت: ارائه خدمات مدرن به گردشگران توسط این دفاتر سبب توسعه اقتصادی و درآمدزایی می شود. علیزاده از ارائه تسهیلات در قالب بوم گردی تا سقف یک میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت صندوق کارآفرینی امید انجام می گیرد که تاکنون 15طرح برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند. وی صومعه سرا را دارای ظرفیت های گردشگری بسیاری دانست و ادامه داد: منطقه گسکر، تالاب و تنیان از ظرفیت های بی‌نظیر گردشگری این شهرستان است و جانمایی برای احداث اسکله، حمایت از صنایع دستی و سفالگری، موزه میراث فرهنگی، بنای تاریخی حمام کسما و ... از اقدامات در دست اجرا برای ایجاد جاذبه های گردشگری در صومعه سراست. وی اضافه کرد: با افتتاح اولین دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در صومعه سرا، برای چهار نفر شغل ایجاد شده است. شهرستان صومعه سرا در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.  

کلید واژه ها: استان گیلان -




دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 - 18:37:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن